Billigt webhotel med php & MySQL?
Fra : Mads Kristiansen

Dato : 27-05-01 17:25

Er der nogen der kender er billigt webhotel med PHP og MySQL? Eller evt et
gratis?
Jeg har i øjeblikket plads hos www.f2s.com. Men det er utroligt langsomt!!

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 27-05-01 17:26

On Sun, 27 May 2001 18:25:00 +0200, "Mads Kristiansen"
<2546927m001@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Er der nogen der kender er billigt webhotel med PHP og MySQL? Eller evt et
>gratis?
>Jeg har i øjeblikket plads hos www.f2s.com. Men det er utroligt langsomt!!

spoerg i webhotel-gruppen

--
vh
Thomas Jensen, http://pil.dk/

Fra : Queenie

Dato : 27-05-01 20:03

Jeg bruger http://www.gamsolutions.com
De ligger i Danmark, er billige og har god service
Jeg betaler 200 kr om måneden for 500 megs, Bandwidth (GB) 20, 250
popmails,unlimited autoresponders,unlimited E-mail Aliases,unlimited
E-mail Forwards, 1 Domain, 50 Sub-Domains, 50 FTP Accounts, Dedicated
IP, CGI-BIN, Control Panel, Telnet/SSH, 5 MySQL, PHP4, SSL, Web Stats,
FrontPage Ext, Real Audio/Video, 5 Mailing Lists, Anonymous FTP, Pass
Protected Dir., Shopping Cart, Pre Configured CGI og Nightly Backups.
Jeg er sikker på, at jeg ikke havde behøvet at opremse alt dette lol Men
de har 5 pakker i alt .. dette er den største. Alle deres planer har SQL
og PHP4 .. check det ud

http://www.kandu.dk/

Fra : |

Dato : 28-05-01 20:07

jeg bruger dht.dk
og tjae jeg giver 105 pr måned for php og mysql.

/angel

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 31-05-01 02:51

http://whitehat.dk
For:
Den er gratis, understøtter MySQL, Perl og PHP, du har adgang til at
oprette dine egne .htaccess-filer, ingen plads-begrænsning, dog må en
enkelt fil ikke fylde mere end 135kb, men så længe vi taler om php og
mysql, så kan det vist godt tage lidt tid før nogen scripts bliver så
store.

Imod:
Du har hverken ftp- eller telnet-adgang, og er derfor nødt til at benytte
dig af den grafiske upload-funktion.
Er ret ustabil for tiden, grundet et serverskifte og enorme ændringer af
strukturen.

whitehat.dk er i skrivende stund nede, men jeg forventer da personligt at
den meget snart kører stabilt og godt igen.

Mvh. ~madsen
---
"zcat vmlinuz-2.4.2-2 > /dev/audio" Prøv det... Og send mig et referat....