Strinter ufff......
Fra : Mari

Dato : 27-05-01 15:15

Jeg har fået en hanhund i pleje - og han skal bo her i nogle måneder.
Jeg blev noget overrasket over, at snart sagt ALT skal markeres, dog
ikke indendørs.

Er det mon begyndervanskeligheder i min tæveflok - eller kan jeg
forvente at alt i min have skal overtisses de næste måneder.

Mvh
Marianne

Stem på Hanne Lundby her:
http://www.indkoebsprisen.dk/

Fra : Nina El Falaki

Dato : 27-05-01 15:53

Hej Marianne

Når først han har fået afmærket sit nye territorium ordentligt, så aftager
strintningen noget.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Fru Bufas

Dato : 27-05-01 15:52

Hej !

Tja.... Det vil nok aftage lidt... men en hanhund strint-pisser her og
der.... en tæver tisser for at tisse... en han hund markerer sit
territorium... Selvfølgelig er der forskel på hundene, men jeg tro det er en
god generalisering...

Så længe at det ikke er inden for eller på en af de andre hunde, synes jeg
at det er ok ! Men det er jo bare min mening...

Mange hilsner

Fru Bufas

--

ICQ # 44 63 61 65

http://hundelink.homepage.dk

Fra : Lina Kugge

Dato : 27-05-01 17:03

>... men en hanhund strint-pisser her og der.... en tæver tisser for at
tisse... en >han hund markerer sit territorium...

Av - den bog er der ingen af mine tæver, der har læst....
Både min hedengangne yorkie og min nuværende flodko (begge tæver) markerer
territorium - og det med lettede bagben; yorkien mere avanceret, BEGGE
bagben blev lettet

Lina
--

COWBOYS DO IT ALL
Sooner or later...

Fra : Fru Bufas

Dato : 27-05-01 17:17

"Lina Kugge" <lina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Av - den bog er der ingen af mine tæver, der har læst....

- jeg sagde oxo min mening.... ikke iflg. nogen bog...

> Både min hedengangne yorkie og min nuværende flodko (begge tæver) markerer
> territorium - og det med lettede bagben; yorkien mere avanceret, BEGGE
> bagben blev lettet

- Ja... Der er forskelle på hunde/hunderacer/miljø mm.... det er bare min
opfattelse af hva jeg har set på de hunde jeg kender.... og ja groft sagt
hanhundene strint pisser over alt....

MVH

Fru Bufas

--

ICQ # 44 63 61 65

http://hundelink.homepage.dk

Fra : J:o\)hn

Dato : 27-05-01 19:14

"Fru Bufas" <bufas@hund.dk> skrev i en meddelelse

> - Ja... Der er forskelle på hunde/hunderacer/miljø mm.... det er bare min
> opfattelse af hva jeg har set på de hunde jeg kender.... og ja groft sagt
> hanhundene strint pisser over alt....

Jeps, det kan jeg skrive med om - ( ikke at JEG strinter ;oD ),
men at min hanhund Basse letter ben ved næsten hver havehegn
og lygtepæl.

Han har forlængst også markeret sit areal i haven og gøre det stadig
instens, nøjagtig de samme steder i haven hver dag. Blot for at opretholde
sit
lille "hundedomicil" .

Nethilsen
Jhn.
Nethundeguiden.dk

Fra : M@rk

Dato : 23-06-01 12:39

On Sun, 27 May 2001 18:03:06 +0200, "Lina Kugge" <lina@worldonline.dk>
wrote:

>Både min hedengangne yorkie og min nuværende flodko (begge tæver) markerer
>territorium - og det med lettede bagben; yorkien mere avanceret, BEGGE
>bagben blev lettet

Okay, det kan godt være, at det bare er mig ............. men hvordan
er det nu liiiiiiiiige, at en flodko ser ud for tiden?

/Mark

Fra : Lina Kugge

Dato : 23-06-01 19:12

Ja, en flodko er sådan en større vovse (50 kg), der opfører sig som en
elefant i en glasbutik - hun tror hun er en lillebitte dværgpuddel

Lina
--

COWBOYS DO IT ALL
Sooner or later...

Fra : M@rk

Dato : 24-06-01 23:07

On Sat, 23 Jun 2001 20:11:32 +0200, "Lina Kugge" <lina@worldonline.dk>
wrote:

>Ja, en flodko er sådan en større vovse (50 kg), der opfører sig som en
>elefant i en glasbutik - hun tror hun er en lillebitte dværgpuddel

Okay, men snakker vi om f.eks. en Beagle der har fået en liiiiiiille
smule for meget at spise eller snakker vi om de "store" racer?

/Mark

PS
Jeg skulle hilse fra Bonus og give snudepuf til alle

Fra : Lina Kugge

Dato : 25-06-01 19:32

Øjle er med et fint udtryk en Mongolsk Tempelhund - med et mindre fint: mor
er riesenschnauzer, far er ups af måske schæfer/collier/labrador. Altså en
pænt stor vuf fra naturens hånd.

Lina

--

COWBOYS DO IT ALL
Sooner or later...

Fra : M@rk

Dato : 26-06-01 21:40

On Mon, 25 Jun 2001 20:31:41 +0200, "Lina Kugge" <lina@worldonline.dk>
wrote:

>Øjle er med et fint udtryk en Mongolsk Tempelhund .......

He he - det trick kender jeg godt ...... hamrende sjovt )))

>- med et mindre fint: mor
>er riesenschnauzer, far er ups af måske schæfer/collier/labrador. Altså en
>pænt stor vuf fra naturens hånd.

Okay, så er jeg med på, hvad en flodko er ))

/Mark

Fra : Lina Kugge

Dato : 27-06-01 16:57

: >Øjle er med et fint udtryk en Mongolsk Tempelhund .......
:
: He he - det trick kender jeg godt ...... hamrende sjovt )))

Og havde jeg en 10'er for hver gang, jeg har fået nogen til at hoppe på den,
så....
Største griner, var da jeg bildte en dame ind, at jeg selv 'sætter' håret på
hende (ryghvirvlen) hver dag med hårspray - dér havde jeg sgi svært ved at
holde masken.

Lina
--

COWBOYS DO IT ALL