Amdi-sagen
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 25-04-05 22:23

Fra : G B

Dato : 26-04-05 00:53

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i meddelelsen
news:426d5fca$0$73710$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> http://www.dr.dk/pubs/nyheder/html/nyheder/baggrund/tema2002/amdi/index
> .jh

Jeg fik så lige stemt på, at Frederik og Mary skal have en dreng! Yeee-haw!

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : Jens Andersen

Dato : 26-04-05 06:05

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Jeg fik så lige stemt på, at Frederik og Mary skal have en dreng!
Yeee-haw!

Man må sige at det er livets store spørgsmål der optager lille Georg.
Ku vi dog ikke holde vor gruppe fri for alt det royale bræk.

Fra : Malene P

Dato : 26-04-05 06:29

"Jens Andersen" <brunkage@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Yeee-haw!
> >

> Man må sige at det er livets store spørgsmål der optager lille Georg.
> Ku vi dog ikke holde vor gruppe fri for alt det royale bræk.

Det er da ikke helt uvæsenligt, om det bliver en pige eller en dreng. En
piger efterfulgt af en dreng vil formentlig medføre en ændring af Grundloven
og dette vil uden tvivl medføre at andre ting bliver ændret ved samme
lejlighed. Diverse konventioner vil blive skrevet ind og kirke og stat vil
blive adskilt -bare for at tage et par emner, der blev taget op i aftenens
nyhedsudsendelser.

Malene P

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 26-04-05 12:57

"Malene P" wrote

> Det er da ikke helt uvæsenligt, om det bliver en pige eller en dreng.

I relation til politik er det vel!

- Jensby

Fra : Malene P

Dato : 26-04-05 17:13

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

> "Malene P" wrote

> I relation til politik er det vel!

Absolut ikke -læs resten af, hvad jeg skrev. Indføjelse af EU og
omdefinering af monarkens rolle er yderligere emner, der vil blive
diskuteret. Men indrømmet -det hører nok ikke til i en tråd om skurken Amdi.

Malene P

Fra : Trunte

Dato : 26-04-05 17:07

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Jeg fik så lige stemt på, at Frederik og Mary skal have en dreng!
> Yeee-haw!

hold da op - du må være stolt - kan du vinde noget?
Trunte

Fra : G B

Dato : 26-04-05 18:09

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i meddelelsen news:426e66e3$0$73784
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> hold da op - du må være stolt - kan du vinde noget?

Ja, jeg er utrolig stolt over at have stemt i en åndssvag afstemning på en
eller anden hjemmeside.

Gevinsten er at læse indlæg fra tåbenakker, som falder i fælden med begge
ben.

Fra : Malene P

Dato : 26-04-05 07:43

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Sker der noget, eller hvad?
>
> http://www.dr.dk/pubs/nyheder/html/nyheder/baggrund/tema2002/amdi/index.jh
> tml

Jeg tror det løber ud i sandet -og så skal han sikkert have stor erstatning.

Malene P

Fra : NoTrabajo

Dato : 26-04-05 09:45

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror det løber ud i sandet -og så skal han sikkert have stor erstatning.

Ja, for Amdi var en af de tidligere magthaveres kæledægger.

På et tidspunkt blev Tvind-særloven kendt grundlovsstridig af Højesteret. Var
det fordi, den virkelig var grundlovsstridig eller viser dommen blot, hvor meget
magt Tvind har/havde i samfundet?
--
NoTrabajo

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 26-04-05 12:53

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in message

> Jeg tror det løber ud i sandet -og så skal han sikkert have stor
erstatning.

Det er en Skattesag - så hvad er problemet;

Det er Amdi og Co. der skal bevise at de *ikke* svindlede - så hvis de ikke
kan skaffe beviserne så er det *deres problem* ikke anklagerens.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 26-04-05 13:05

"Frithiof Andreas Jensen" wrote

> Det er Amdi og Co. der skal bevise at de *ikke* svindlede - så hvis de
> ikke
> kan skaffe beviserne så er det *deres problem* ikke anklagerens.

Omvendt bevisbyrde. Det er vist ikke gældende retspraksis i Danmark.

- Jensby

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 26-04-05 13:20

"Jan" == Jan Bang Jensby <janFJERN@FJERN@bang-jensby.dk> writes:

> "Frithiof Andreas Jensen" wrote

> Omvendt bevisbyrde. Det er vist ikke gældende retspraksis i Danmark.

I skattesager er det desværre. Medmindre man naturligvis kan få sin
bank med på at lave en spææret konto på det omstridte beløb, og vente
på at fogeden kommer for at lave udlæg. Så ender bolden hos T&S
igen. Den metode lader sig desværre kun pratisere hos dem der har en
passende likviditet.

--
/Wegge
Min holdning til politik - <http://wiki.wegge.dk/Politik>