'SocialDemokraterne' -> 'Demokraterne'
Fra : Daniel Donnie

Dato : 31-03-05 13:54

Hvorfor ikke gøre som i USA og bruge navnet 'Demokraterne'?

Det er jo implicit, at vi er de eneste som er 'Sociale'. Hvis i
forstår hvad jeg mener.

Forresten, hvorfor blev www.SocialDemokratiet.dk til
www.SocialDemokraterne.dk? -Reserver DOG domænet 'www.Demokraterne.dk'
til fremtidigt brug. Så kommer vi op på niveauet fra 1984 igen i 2009.

MVh

(:>) DD

___
Time 2 Smile: (FUN)
http://www.angelfire.com/rings/sommen/smile
AfslØrer 'F-US-keTinget' på 'Sadest Island'!

Fra : Tim

Dato : 31-03-05 13:56

"Daniel Donnie" <PeterBuckingham0@lycos.com> wrote in message
> Hvorfor ikke gøre som i USA og bruge navnet 'Demokraterne'?
>
> Det er jo implicit, at vi er de eneste som er 'Sociale'. Hvis i
> forstår hvad jeg mener.

Nej... hvad mener du?

> Forresten, hvorfor blev www.SocialDemokratiet.dk til
> www.SocialDemokraterne.dk? -Reserver DOG domænet 'www.Demokraterne.dk'
> til fremtidigt brug. Så kommer vi op på niveauet fra 1984 igen i 2009.

Burde man ikke reservere det domæne til et demokratisk parti?

Tim

Fra : Rune

Dato : 31-03-05 14:21

> Nej... hvad mener du?

Nej? Jeg er ærligt talt lidt forvirret. Men
www.social-mere-af-navn-end-af-gavn-demokraterne.dk er vel lidt for lagt at
stave til den gennemsnitlige pamper. Jeg syntes disse ville være meget
beskrivende: www.auken-fløjen.dk og www.nyrup-fløjen.dk

For resten ved alle jo at de rigtigt arvtager til socialdemokratiet er at
finde her: http://www.socialdemokraterne.net/

Fra : Tim

Dato : 31-03-05 14:27

"Rune" <rune@slambam.dk> wrote in message

> Nej? Jeg er ærligt talt lidt forvirret. Men
> www.social-mere-af-navn-end-af-gavn-demokraterne.dk er vel lidt for lagt
at

.... "lagt" ?

Tim

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 31-03-05 14:31

"Rune" wrote

> For resten ved alle jo at de rigtigt arvtager til socialdemokratiet er at
> finde her: http://www.socialdemokraterne.net/

Endnu et bevis på at medlemmer af Dansk Fjolseparti er nogle pop-hoveder der
ikke formår andet end at promovere korte enkeltsagssætninger.

- Jensby

Fra : Rune

Dato : 31-03-05 14:38

> Endnu et bevis på at medlemmer af Dansk Fjolseparti er nogle pop-hoveder
der
> ikke formår andet end at promovere korte enkeltsagssætninger.

Hov hov! Du der. Lad os lige få kammertonen! Det er mig der har domænet og
jeg tror ikke Dansk emmm.. Fjolseparti vil røre mig med en ti meter lang
pind om så Pia itrak sig lyserøde gummihandsker og gasmaske. Følelsen er
sådan set gensidig. Men det gør nu ikke sandheden mindre rigtig. DF er det
parti idag der mest står for klassiske arbejderklasseholdninger - som
socialdemokraterne valgte at forlade for nogle middelklasse intellektuelle
positioner. Forresten kan Socialdemokraterne købe domænet af mig hvis de
vil. Det ville ikke stå dem i mere en et mandat eller to. De skal nu nok
skynde sig, så længe de har nogle tilbage.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 31-03-05 14:48

Fra : PYT

Dato : 31-03-05 14:05

"Daniel Donnie" <PeterBuckingham0@lycos.com> skrev i en meddelelse
> Hvorfor ikke gøre som i USA og bruge navnet 'Demokraterne'?

....fordi der er himmelvid forskel på Demokraterne og Socialdemokratiet....

> Det er jo implicit, at vi er de eneste som er 'Sociale'. Hvis i
> forstår hvad jeg mener.

Nej, hvad mener du egentlig ???

Fra : Kent Jensen

Dato : 31-03-05 23:45

"PYT" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> "Daniel Donnie" <PeterBuckingham0@lycos.com> skrev i en meddelelse
>
> ...fordi der er himmelvid forskel på Demokraterne og Socialdemokratiet....

> Nej, hvad mener du egentlig ???

Følg med i timen knægt !!

KJ

Fra : PYT

Dato : 01-04-05 23:01

"Kent Jensen" <kent@jensen.dk> skrev i en meddelelse

> "PYT" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Følg med i timen knægt !!

....endnu engang ikke forstået!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!