Hvis man meget meget......
Fra : ThomasT

Dato : 27-05-01 10:30

Hvis man meget meget gerne vil have alle nyhedsgrupperne f.eks. dk.binaer,
som skod-tdc ikke har med. Er der så en anden nyheds-server man kan bruge?

ThomasT

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 27-05-01 10:37

"ThomasT" <thth@pc.dk> wrote in message
> Hvis man meget meget gerne vil have alle nyhedsgrupperne f.eks. dk.binaer,
> som skod-tdc ikke har med. Er der så en anden nyheds-server man kan bruge?

Du kan købe dig til dem ved forskellige amerikanske udbydere, f.eks.
www.easynews.com.

--
Anders Ebbesen
Web Developer

Fra : Klaus

Dato : 27-05-01 12:12

Prøv test.news.tele.dk
Klaus

Fra : Gevaldi

Dato : 27-05-01 12:42

"ThomasT" <thth@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

[snip]
> dk.binaer,
> som skod-tdc ikke har med. Er der så en anden nyheds-server man kan bruge?

Hvorfor kalder du TDC for skod, du kunne jo evt. følge med her:

news:tele.internet.news-service for mere info.

og her: news:test.news.tele.dk eller her: news:tnews.tele.dk for de binaere
grp.

Jeg har da adgang til alle de binaere grupper som jeg ønsker at abonnere på,
de virker dog ikke helt optimalt, men de er dog brugbare.

Gevaldi

Fra : Flemming

Dato : 27-05-01 14:23

"Gevaldi" <gevaldi@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> news:tele.internet.news-service for mere info.
>
> og her: news:test.news.tele.dk eller her: news:tnews.tele.dk for de

For os som ikke har adgang til TDC, kan vi ikke lige få en status på den nye
news server ?

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-05-01 21:04

Sun, 27 May 2001 15:23:22 +0200, skrev "Flemming"
<flemming@botmail.com>:

>For os som ikke har adgang til TDC, kan vi ikke lige få en status på den nye
>news server ?

Du har fuld læseadgang til test.news.tele.dk, så du kan bare gå ind og
kigge.

Lige pt. kører den næsten perfekt, der er lidt problemer med
news:dk.binaer (iike undergrupper) og med postning til
alt.binaries.*grupperne.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Flemming

Dato : 27-05-01 21:33

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> Lige pt. kører den næsten perfekt, der er lidt problemer med
> news:dk.binaer (iike undergrupper) og med postning til

Er den båndbredde begrænset ?, jeg syntes nemlig kun at kunne få ca. 6.5
kb/sek. fra den.

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-05-01 22:30

Sun, 27 May 2001 22:33:19 +0200, skrev "Flemming"
<flemming@botmail.com>:

>Er den båndbredde begrænset ?, jeg syntes nemlig kun at kunne få ca. 6.5
>kb/sek. fra den.

Nu aner jo ikke om du kører med et 9600 baud modem eller en 10 MB
fastlinje.

Men jeg henter i øjeblikket med bundlet ISDN omkring 15 KB/s og det er
omkring det maksimale, jeg kan presse ud af en ISDN 128.

Jeg har prøvet at været opkoblet med andre udbydere uden, at det har
gjort nogen forskel.

Men nogen ADSLbrugere skriver i de interne TDCgrupper, at de kun kan
hente med ca. 80 % af deres max. hastighed og ud fra, hvad jeg kan
læse gælder det dem med 1 og 2 MBforbindelser.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark