Radio Buttons i Netscape
Fra : Kenneth Nielsen

Dato : 27-05-01 09:18

Jeg har et mindre problem, i Netscape "Win" kommer der en firkant omkring
mine radio buttons, desvære har firkanten samme farve som min baggrunds
farve, og ikke den farve jeg har i tabellen hvor de er placeret

Det ser fint ud i Explorer og Netscape "Linux", men det ville være dejligt
også at kunne får Netscape "Win" med :) ......

Er der nogen der ved hvordan.

echo" <tr bgcolor=\"$bgcolor_tab\">\n"; echo" <td width=\"15%\">\n";
echo" <input type=\"radio\" name=\"vote_for\" value=\"$key\">\n";
echo" </td>\n";
echo" <td width=\"85%\"><font face=\"Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif\"
size=\"-2\">$key</font></td>\n";
echo" </tr>";

Hilsen
Kenneth Nielsen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-05-01 09:24

"Kenneth Nielsen" <knbn@hhf-kollegiet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvordan.

Det er næppe noget php kan klare.
Mit bedste bud:
Drop den indbyggede funktion og lav det vha to billeder og noget javascript,
men det må du spørge om i javascript-gruppen

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855