/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
så Skete det igne II
Fra : Peter K. Nielsen


Dato : 15-03-05 14:52


Hvad er det for nogen rovdyr vi har sluppet løs i vores før så fredelige
samfund?


http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2097935&forside

Peter



 
 
andropov (15-03-2005)
Kommentar
Fra : andropov


Dato : 15-03-05 14:59

On Tue, 15 Mar 2005 14:52:28 +0100, "Peter K. Nielsen"
<nixen@bixen.dk> wrote:

>
>Hvad er det for nogen rovdyr vi har sluppet løs i vores før så fredelige
>samfund?
>
>
>http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2097935&forside

Ja, det er grimt med den slags overfald på tilfældige mennesker. Folk
har jo ikke en chance for at gardere sig.

Men den slags bliver nok snarere værre i et samfund som i bedste Fogh
stil siger: "noget for nogen"


Tim (15-03-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 15-03-05 15:01

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> wrote in message
news:4236e890$0$705$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> Hvad er det for nogen rovdyr vi har sluppet løs i vores før så fredelige
> samfund?
>
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2097935&forside
>

Læg lige mærke til, at der står " overvejende er af dansk herkomst ".

Det lader jo til, at danskerne var i rigtig godt selskab.

Tim



andropov (15-03-2005)
Kommentar
Fra : andropov


Dato : 15-03-05 15:19

On Tue, 15 Mar 2005 15:00:39 +0100, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>> Hvad er det for nogen rovdyr vi har sluppet løs i vores før så fredelige
>> samfund?
>>
>>
>> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2097935&forside
>>
>
>Læg lige mærke til, at der står " overvejende er af dansk herkomst ".
>
>Det lader jo til, at danskerne var i rigtig godt selskab.

Ja, vores danske unge bliver ikke påvirket i god retning af det
selskab.


Jan Bang Jensby (15-03-2005)
Kommentar
Fra : Jan Bang Jensby


Dato : 15-03-05 15:59


"andropov" wrote
>
> Ja, vores danske unge bliver ikke påvirket i god retning af det
> selskab.

Vise versa!

- Jensby



Tim (15-03-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 15-03-05 16:38

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote in message
news:4236f84b$0$304$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "andropov" wrote
>>
>> Ja, vores danske unge bliver ikke påvirket i god retning af det
>> selskab.
>
> Vise versa!
>

Ja, hvis man er lalle-optimist.

Tim



andropov (15-03-2005)
Kommentar
Fra : andropov


Dato : 15-03-05 17:33

On Tue, 15 Mar 2005 16:37:58 +0100, "Tim" <tim_h_p@hotmail.com> wrote:

>"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote in message
>news:4236f84b$0$304$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>> "andropov" wrote
>>>
>>> Ja, vores danske unge bliver ikke påvirket i god retning af det
>>> selskab.
>>
>> Vise versa!
>>
>
>Ja, hvis man er lalle-optimist.

Han er nok Radikal.

Jan Bang Jensby (15-03-2005)
Kommentar
Fra : Jan Bang Jensby


Dato : 15-03-05 17:46


"andropov" wrote
>
> Han er nok Radikal.

Næh - blot nuanceret.

- Jensby



Tim (15-03-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 15-03-05 18:21

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote in message
news:42371152$0$228$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "andropov" wrote
>>
>> Han er nok Radikal.
>
> Næh - blot nuanceret.
>

Nærmere polariseret.

Tim



Allan Riise (15-03-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 15-03-05 18:24


"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42371963$0$68368$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote in message
> news:42371152$0$228$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>> "andropov" wrote
>>>
>>> Han er nok Radikal.
>>
>> Næh - blot nuanceret.
>>
>
> Nærmere polariseret.
>

Det er da om nogen dig Tim, med dine udtalelser som landsforrædere om bl.a.
undertegnede, p.g.a. noget en lille beton socialistisk gruppe skriver, som
jeg overhovedet ikke har noget med at gøre, eller indflydelse på!

Allan Riise



Tim (15-03-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 15-03-05 18:37

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> wrote in message
news:42371a3c$0$179$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42371963$0$68368$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> "Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote in message
>> news:42371152$0$228$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>>
>>> "andropov" wrote
>>>>
>>>> Han er nok Radikal.
>>>
>>> Næh - blot nuanceret.
>>>
>>
>> Nærmere polariseret.
>>
>
> Det er da om nogen dig Tim, med dine udtalelser som landsforrædere om
> bl.a. undertegnede, p.g.a. noget en lille beton socialistisk gruppe
> skriver, som jeg overhovedet ikke har noget med at gøre, eller indflydelse
> på!
>

Det er ikke polarisering, men deduktion baseret på empiri.

Tim



Allan Riise (15-03-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 15-03-05 18:55


"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42371d33$0$68346$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> wrote in message
> news:42371a3c$0$179$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:42371963$0$68368$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>> "Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote in message
>>> news:42371152$0$228$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>>>
>>>> "andropov" wrote
>>>>>
>>>>> Han er nok Radikal.
>>>>
>>>> Næh - blot nuanceret.
>>>>
>>>
>>> Nærmere polariseret.
>>>
>>
>> Det er da om nogen dig Tim, med dine udtalelser som landsforrædere om
>> bl.a. undertegnede, p.g.a. noget en lille beton socialistisk gruppe
>> skriver, som jeg overhovedet ikke har noget med at gøre, eller
>> indflydelse på!
>>
>
> Det er ikke polarisering, men deduktion baseret på empiri.

Er det ikke polarisering?
Så må du lige komme med definitionen, din på ordet Polarisation.
I Gyldendal står der..
"Tilspidsning af modsatte holdninger; frontdannelse i stillingstagen"

Og at begynde at kalde andre med en anden holdning end din, p.g.a. nogen få
personers holdning, som ikke engeng er udtalt af dem du angriber, for
"landsforrædere", det må da siges at være ovenstående!
Derudover så er det heller ikke den smarteste debatform, men så kan man
spørge sig selv, om det er fordi du ikke er ret kløgtig, eller fordi du ikke
vil debatten, men pådutte andre dine holdninger.

Så den fungerer jo bevisligt ikke særlig godt, i den øverste etage på dig!

Allan Riise



Tim (16-03-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 16-03-05 08:02

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> wrote in message
news:423721a4$0$181$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42371d33$0$68346$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > "Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> wrote in message
> > news:42371a3c$0$179$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >>
> >> "Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >> news:42371963$0$68368$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> >>> "Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote in message
> >>> news:42371152$0$228$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> >>>>
> >>>> "andropov" wrote
> >>>>>
> >>>>> Han er nok Radikal.
> >>>>
> >>>> Næh - blot nuanceret.
> >>>>
> >>>
> >>> Nærmere polariseret.
> >>>
> >>
> >> Det er da om nogen dig Tim, med dine udtalelser som landsforrædere om
> >> bl.a. undertegnede, p.g.a. noget en lille beton socialistisk gruppe
> >> skriver, som jeg overhovedet ikke har noget med at gøre, eller
> >> indflydelse på!
> >>
> >
> > Det er ikke polarisering, men deduktion baseret på empiri.
>
> Er det ikke polarisering?
> Så må du lige komme med definitionen, din på ordet Polarisation.
> I Gyldendal står der..
> "Tilspidsning af modsatte holdninger; frontdannelse i stillingstagen"
>

Så læs dog hvad jeg skriver, istedet for at ekstrapolere.

At deducere baseret på empiri, er _ikke_ at tage stilling.

>
> Og at begynde at kalde andre med en anden holdning end din, p.g.a. nogen

> personers holdning, som ikke engeng er udtalt af dem du angriber, for
> "landsforrædere", det må da siges at være ovenstående!
>

Næ. Det er en konstatering baseret på simple fakta. Ingen er vist i tvivl
om, at hvis danskere opfordrer til mord på danske soldater, så er det
landsforrædderi. Hvor svært kan det være.

>
> Derudover så er det heller ikke den smarteste debatform, men så kan man
> spørge sig selv, om det er fordi du ikke er ret kløgtig, eller fordi du
ikke
> vil debatten, men pådutte andre dine holdninger.
>

Kommer det faktisk fra vedkommende, der skrev følgende tråd!?:

"Tim og andre Hardliners, dette er hvad I sanktionerer!"

Sten og drivhus.

>
> Så den fungerer jo bevisligt ikke særlig godt, i den øverste etage på dig!
>

Den fungerer ganske udmærket... det er ikke mig, der gang på gang træder i
spinaten.

Tim



GB (16-03-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 16-03-05 03:49

"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:42370140$0$68367
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

>> Vise versa!
> Ja, hvis man er lalle-optimist.

Ja, så synger man vel viser...?

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer
Med venlig hilsen
GB

Martin Kristensen (15-03-2005)
Kommentar
Fra : Martin Kristensen


Dato : 15-03-05 17:53

"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message
news:njrd31pi2f4nhomja5h1kidqa12v67nj57@4ax.com...

> Ja, vores danske unge bliver ikke påvirket i god retning af det
> selskab.

Er det ikke det man kalder "kulturberigelse"?



Steen Jensen (15-03-2005)
Kommentar
Fra : Steen Jensen


Dato : 15-03-05 17:59

Peter K. Nielsen <nixen@bixen.dk> wrote:

> Hvad er det for nogen rovdyr vi har sluppet løs i vores før så fredelige
> samfund?
>
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2097935&forside
>
> Peter

De hedder 'børn', den slags.
De er osse nogle værre nogen, vil du forbyde børn?
"Indtil videre er det lykkedes politiet at identificere fem af
voldsmændene, som overvejende er af dansk herkomst"
--
Steen
Sendes uden porto.

Allan Larsen (16-03-2005)
Kommentar
Fra : Allan Larsen


Dato : 16-03-05 11:05

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse
news:4236e890$0$705$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> Hvad er det for nogen rovdyr vi har sluppet løs i vores før så fredelige
> samfund?
>
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2097935&forside
>
> Peter

Det er jo den forråelse af samfundet, som vi indvandringsskeptiske i
årevis
har forsøgt at advare imod i forbindelse med projekt "multietnisk- og
kulturelt Danmark".

Og det bliver meget værre endnu, man laver ikke ustraffet et
mini-Jugoslavien. Så tillykke med jeres idealsamfund, håber i må kløjs i
det.

Med venlig hilsen

Allan Larsen


--
Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Den har indtil videre sparet mig for at få 5703 spam-mails.
Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk



Tim (16-03-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 16-03-05 11:10

"Allan Larsen" <a.larsen@post4.tele.dk> wrote in message
news:423804d3$0$267$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> "Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse
> news:4236e890$0$705$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
> > Hvad er det for nogen rovdyr vi har sluppet løs i vores før så fredelige
> > samfund?
> >
> >
> > http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2097935&forside
> >
> > Peter
>
> Det er jo den forråelse af samfundet, som vi indvandringsskeptiske i
> årevis
> har forsøgt at advare imod i forbindelse med projekt "multietnisk- og
> kulturelt Danmark".
>
> Og det bliver meget værre endnu, man laver ikke ustraffet et
> mini-Jugoslavien. Så tillykke med jeres idealsamfund, håber i må kløjs i
> det.
>
> Med venlig hilsen
>
> Allan Larsen
>

Vi kløjs jo desværre allesammen i det.

Tim



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177528
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408696
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste