Svinske hjem rager ikke Socialministeren
Fra : Bo Warming

Dato : 14-03-05 19:03

Mikkel Foldmann er uden erkendelse af egen sygdom(lissom 6 mia andre) , har
han vist i skingre, barnlige, psykotiske tråde igenigenigen.
Skal det betyde, at hvis naboen fornemmer svinskhed i hans hjem, så skal
statstvang gøre rent , behandlingsdømme, blande sig?
Jeg er uden medlidenhed med folk uden sygdomserkendelse
(og med de andre 6 mia andre mennesker).
Lad dem sejle i egen sø af søle og selvtillid.
Kirkens Korshær har ret FULDSTÆNDIG RET AT MAN SKAL RESPEKTERE AFVIGERENS
STOLTHED og kun gribe ind, hvis naboer er plaget af stank i sygdomsskabende
grad

Jeg har lige set Nordkraft om narkomiljøet i Ålborg (se anmeldelse i
dk.kultur.film)
Man ser ulækre afvigerhjem - men også at håb, kærlighed og trivsel
eksisterer i de såkaldt værste tabermiljøer. Ligesom lykkelige ludere nok er
såre almindelige.
Ulækre husmor-typer i behandler-mafiaerne er skingert på afveje i deres
renlighedsvanvid.

De er en alvorlig fare for demokratiet. Lort i krogene og blod på væggen har
derimod ikke været fare for udenforstående siden koleraepidemien i 1853.

Måske socialminister og mafiaens tvangs-liderlige bør idømmes psykiatrisk
behandling på linie med den pædofilidømte dommer

Selvfølgelig er al videnskab på feltet VÆRDILØS - helt som når journalister
ævler om kaffes gavnlighed mod selvmord. Her må årsag og virkning
adskilles - de der begår selvmord har længe dyrket egen nedtur og undgået
koffeinets stimulerende virkning. Psykisk problem er årsag, virkning er
nul-kaffedrikning og selvmord - kun fjolser tror at kaffe er årsag til
nul-selvmord. Mikkel Foldmann vil mene atr jeg "går efter manden" når jeg
kalder ulogik for fjols-agtig. Det mener jeg ikke.

Fra : Mikkel Foldmann

Dato : 14-03-05 22:41

On Mon, 14 Mar 2005 19:03:26 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

(-)
>Mikkel Foldmann er uden erkendelse af egen sygdom(lissom 6 mia andre) , har
>han vist i skingre, barnlige, psykotiske tråde igenigenigen.

Jeg har ydmygt og ukritisabelt prøvet at svare sig i en tone og på et
niveau som du selv skriver. Efter du fremturede med at kalde mig
"sharia-Mikkel", efter at have lovet at undlade mudderkast, indså jeg
dog din syge dobbeltmoral og har prøvet at finde frem til årsagen.

Intet skigert, barnligt eller psykotisk i det. At mit gæt om at du var
lidt skizo, har vi st sig at være tæt på, skal dog ikke bekymre dig.
Det er fint at du lever med det.

(-)
> [...]
>nul-selvmord. Mikkel Foldmann vil mene atr jeg "går efter manden" når jeg
>kalder ulogik for fjols-agtig. Det mener jeg ikke.

Selvfølig mener du ikke det skizo, og det er da heller ikke anderledes
eller mere eller mindre kritisabelt end at du kaldes svin, skizo,
løgner og nazimedløber.

--

Mikkel

Fra : Bo Warming

Dato : 15-03-05 05:23

"Mikkel Foldmann" <f-o-l-d@m-a-n-n.dk> wrote in message

> [...]
> "sharia-Mikkel", efter at have lovet at undlade mudderkast, indså jeg
> dog din syge dobbeltmoral og har prøvet at finde frem til årsagen.

Der er ikke mudderkast i at dødsstraftilhængere , som du, får muslimlov-ord
knyttet til sit navn
Jeg foragter ikke sharia-tilhængere. De passer blot ind i Vestens fine
vikingekultur.
Som dansker skal du dog ikke udvises.

> Intet skigert, barnligt eller psykotisk i det. At mit gæt om at du var
> lidt skizo, har vi st sig at være tæt på, skal dog ikke bekymre dig.
> Det er fint at du lever med det.

Ja, helt som du lever med de psykoser du ikke har sygdomsindsigt om. Vi er
alle tossede.
Vi kan ikke tænke uden at have selvbedrag og livsløgne, og psykiateres
diagnose-båse er ikke objektiv videnskab men noget de kan sætte på enhver
dansker, uden undtagelse

Jeg kender ikke nogen klassifikation mht sindslidelse, der IKKE kan passe på
dig - eller andre på denne ng.

> Selvfølig mener du ikke det skizo, og det er da heller ikke anderledes
> eller mere eller mindre kritisabelt end at du kaldes svin, skizo,
> løgner og nazimedløber.

Når folk som du begrænser argumentation til barnlige indholdsløse skældsord
(går i stor bue udenom facts og logik) , så sandsynliggøres , at den, de
angriber, har ret.

Fra : Mikkel Foldmann

Dato : 15-03-05 22:44

On Tue, 15 Mar 2005 05:22:35 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

(-)

>Der er ikke mudderkast i at dødsstraftilhængere , som du, får muslimlov-ord
>knyttet til sit navn

Og heller ikke er der mudderkast i at lyvende skizo nazimedløbere, som
dig, bliver benævnt som sådan. Vel?

(-)
>Jeg foragter ikke sharia-tilhængere. De passer blot ind i Vestens fine
>vikingekultur.

Jeg foragter skam heller ikke lyvende skizo nazimedløbere.

(-)
>Som dansker skal du dog ikke udvises.

Jamen det skal du da heller ikke.

(-)

>Ja, helt som du lever med de psykoser du ikke har sygdomsindsigt om. Vi er
>alle tossede.

Nej, det er vi næppe. Nogle er så langt ude at det er klart skizo,
mens de fleste slet ikke er.

(-)
>Vi kan ikke tænke uden at have selvbedrag og livsløgne, og psykiateres
>diagnose-båse er ikke objektiv videnskab men noget de kan sætte på enhver
>dansker, uden undtagelse

Nej, slet ikke.

(-)
>Jeg kender ikke nogen klassifikation mht sindslidelse, der IKKE kan passe på
>dig - eller andre på denne ng.

Du er da den eneste der har set, der lyder skizo. Ingen andre i
gruppen lyder eller debattere på den skizo måde.

(-)
>Når folk som du begrænser argumentation til barnlige indholdsløse skældsord
>(går i stor bue udenom facts og logik) , så sandsynliggøres , at den, de
>angriber, har ret.

Så du erkender at den konsekvente mangel på facts og logik i dine
indlæg sandsynliggør at alle du angriber har ret? Godt du endeligt
indser det.

--

Mikkel