Newsfeed igen igen og atter igen!
Fra : Henrik KJ

Dato : 26-05-01 23:35

Den er altså stadig temmelig galt med det der newsfeed.

For de sidste 3-4 dage mangler der altså nu atter og igen over
hundrede indlæg alene for gruppens news:dk.livssyn.kristendom 's
vedkommende.

Det er altså nu mindst 7 (skriver SYV) måneder siden I blev gjort
opmærksomme på det hos Mobilix!

Gør nu snart noget, eller meld ud hvad der sker, eller ikke sker.

Den 20/3-2001 svarer Mobilix i en mail sålunde:
"Hej Henrik
Tak for din henvendelse.
Vi har igennem et stykke haft problemer med vores news server. Vi er
opmærksomme på problemet. Vi har ansat en ny newsmaster og har kontakt
til
leverandøren af software samt hardware for at få stabiliseret
driften."

Hvad skal der nu ske, skal der ofres endnu et hoved, eller hvad?

Henrik KJ

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 26-05-01 23:39

On Sun, 27 May 2001 00:35:27 +0200, "Henrik KJ" <henrik.kj@wanadoo.dk>
wrote:

>Den er altså stadig temmelig galt med det der newsfeed.

det lyder som om du skriver til din udbyder... in case det er
hensigten så gør venligst dette og ikke i denne gruppe.

--
med venlig hilsen
Thomas Jensen

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-05-01 23:50

<henrik.kj@wanadoo.dk> wrote:

> det lyder som om du skriver til din udbyder... in case det er
> hensigten så gør venligst dette og ikke i denne gruppe.

Beskrivelsen af gruppen lyder:
Positive og negative erfaringer ........

Så det er vel næppe helt offtopic i denne gruppe!

"Det evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
Hvordan blive retfærdig: - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-023.htm
Hvem er det sande Israel? - Hvad er sand tungetale? -
Hvem er Antikrist? - og mange andre artikler!

Fra : Rea721

Dato : 27-05-01 00:09

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@sda-net.dk> skrev

> Beskrivelsen af gruppen lyder:
> Positive og negative erfaringer ........

> Så det er vel næppe helt offtopic i denne gruppe!

Det skriver han jo heller ikke, men indlæget "virker" som om det er skrevet til Oranje [Tm], og det er jo ikke lige stedet at skrive
til sin ISp.... såfremt dèt skulle være tilfældet.

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-05-01 07:30

Andreas Falck skrev:

>Så det er vel næppe helt offtopic i denne gruppe!

Hvem synes du at indlægget er stilet til?

Hvis du, som jeg, svarer Mobi^WOrange, så er det vel naturligt at
sende det til dem. Denne her gruppe skal jo ikke være mellemled
mellem folks og deres udbydere.

Hvis han havde spurgt om andre oplevede det samme, eller om der
fandtes bedre udbydere, ville det have været noget andet.

--
Bertel
Hvis mine indlæg mangler luft, skyldes det serverproblemer.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 27-05-01 00:28

"Henrik KJ" <henrik.kj@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det er altså nu mindst 7 (skriver SYV) måneder siden I blev gjort
> opmærksomme på det hos Mobilix!

Og den er feset ind....

> Gør nu snart noget, eller meld ud hvad der sker, eller ikke sker.

Det er ikke noget man lige ordner i et snuptag.
Der er fokus på opgaven.

haa/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-05-01 00:37

Sun, 27 May 2001 00:35:27 +0200, skrev "Henrik KJ"
<henrik.kj@wanadoo.dk>:

>Den er altså stadig temmelig galt med det der newsfeed.

Så find dog en anden udbyder og lad os slippe for at høre på din,
sikkert berettiget, klage over Mobilix her.

Det hjælper jo ikke noget at klage her og det er tredje gang inden for
den sidste måneds tid.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Gerner

Dato : 27-05-01 13:18

On Sun, 27 May 2001 01:36:54 +0200, Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk>
wrote:

>Så find dog en anden udbyder og lad os slippe for at høre på din,
>sikkert berettiget, klage over Mobilix her.
>
>Det hjælper jo ikke noget at klage her og det er tredje gang inden for
>den sidste måneds tid.

Og alle de andre der klager over deres udbydere i gruppen skal også flyttes ?

Faktisk kan man godt skrive til mobilix i denne gruppe, der som den eneste, jeg
ved, der svarer i denne gruppe, og en sjælden gang i de interne grupper.

Hvis du ikke er blevet klar over at mobilix svarer i gruppen, så læs de 3 tråde
du er forbandet på med lidt mere åbne øjne.

--
Do not send me any email if you see this in a newsgroup
I do not reply to email sent to me from a newsgroup.

Fra : Lars Jensen

Dato : 27-05-01 14:22

"Gerner" <gm@telefona.dk> wrote in message
> [...]

tråde
> du er forbandet på med lidt mere åbne øjne.

Allan J svarer da også en del i gruppen.... så det er da ikke kun Oranje der
kan finde ud af det.....

> Gerner.

Lars B

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 27-05-01 14:36

"Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> wrote in message
> tråde
>
> Allan J svarer da også en del i gruppen.... så det er da ikke kun Oranje
der
> kan finde ud af det.....

Og Jesper Skriver, og Morten Kjaer, og Simon Skals, og Jakob Bunk, og Peter
Juul, og ... og .... osv

--
Anders Ebbesen
Web Developer

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-05-01 15:12

"Anders Ebbesen" <anders@ebbesen.org> writes:

> [ ... ] Jakob Bunk [ ... ]

Jeg går ud fra det er mig du henviser til?

Jeg vil lige påpege at jeg ikke arbejder for nogen ISP, og aldrig har
gjort det.
Jeg er studerende ved DTU i Lyngby, og har studiejob som
PHP-programmør i et firma der hedder NTV Communications A/S, og som i
øvrigt har en internet-forbindelse os Mobi^HOrange
Min ADSL herhjemme er i øvrigt leveret af CyberCity.

--
Jacob
Give me a minute, and I'll come up with a better excuse ...

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 27-05-01 15:45

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

>øvrigt har en internet-forbindelse os Mobi^HOrange

MobOrange?

Mvh.
   Klaus.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-05-01 16:15

Klaus Ellegaard <klaus@ellegaard.dk> writes:

> MobOrange?

Mobilix, som nu ikke længere hedder Mobilix men Orange.

--
Jacob
Computer Lie #1: You'll never use all that disk space.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 27-05-01 17:41

On 27 May 2001 17:15:25 +0200, Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> wrote:

>Mobilix, som nu ikke længere hedder Mobilix men Orange.

Det skal så vel være Mobi^H^H^H^HOrange ?

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-05-01 18:03

Stefan Bruhn <news002@3x7.dk> writes:

> Det skal så vel være Mobi^H^H^H^HOrange ?

Ahhh, så Klaus havde forstået mig, hvis jeg havde brugt 3 ^H'er mere?

--
Jacob
"If you could ask that question more precisely, you probably

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-05-01 18:14

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse
> Ahhh, så Klaus havde forstået mig, hvis jeg havde brugt 3 ^H'er mere?

Ja, eller et enkelt ^W

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-05-01 19:41

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> writes:

> Ja, eller et enkelt ^W

Ahhh ...
Nåh, men jeg arbejder i hvert fald ikke for nogen ISP - det var bare
det jeg ville sige.

--
Jacob
Hvad jeg skriver her er helt på egen regning, da jeg ikke kender

Fra : Lars

Dato : 27-05-01 19:03

On 27 May 2001 19:03:27 +0200, Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc>
wrote:

>Ahhh, så Klaus havde forstået mig, hvis jeg havde brugt 3 ^H'er mere?

Eller: Klaus forstod dig udmærket, men prøvede at vise dig hvad
du rent faktisk skrev?.

vh
--
Lars,
<http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>

Fra : Allan Olesen

Dato : 27-05-01 19:41

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> wrote:

>Ahhh, så Klaus havde forstået mig, hvis jeg havde brugt 3 ^H'er mere?

Vi er nogle, der er meget nøjeregnende med den slags og simpelthen
ikke forstår noget som helst, hvis du ikke tæller rigtigt. Jeg læste
det også som MobOrange, funderede over det i en halv times tid og blev
enig med mig selv om, at du nok mente ^W i stedet for ^H.

--
Allan Olesen, Lunderskov
"SNART is a registered trademark of TransNet."

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-05-01 19:48

Allan Olesen <aolesen@post3.tele.dk> writes:

> [...]
> det også som MobOrange, funderede over det i en halv times tid og blev
> enig med mig selv om, at du nok mente ^W i stedet for ^H.

Jeg er naturligvis ked at min alvorlige fejl! Jeg beklager den dybt,
og glæder mig over at vi ikke er i sysadmin-gruppen, hvor jeg med stor
sikkerhed var blevet stenet.

--
Jacob
Som stadig ikke har fundet nogen der vil betale for hvad jeg skriver

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 27-05-01 20:36

Hej Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc>

>Jeg er naturligvis ked at min alvorlige fejl! Jeg beklager den dybt,
>og glæder mig over at vi ikke er i sysadmin-gruppen, hvor jeg med stor
>sikkerhed var blevet stenet.

Værre endnu. Dine sysadm-priviligier var blevet inddraget, således at
du ikke kunne mere eller mindre end den gennemsnitliger luser.

Take that.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 27-05-01 16:08

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> wrote in message

> Jeg går ud fra det er mig du henviser til?

Jepsen.

> Jeg vil lige påpege at jeg ikke arbejder for nogen ISP, og aldrig har
> gjort det.

Okay, synes bare du var så aktiv i de interne CC grupper, at jeg troede du
var ansat

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-05-01 16:25

"Anders Ebbesen" <anders@ebbesen.org> writes:

> Okay, synes bare du var så aktiv i de interne CC grupper, at jeg troede du
> var ansat

Jeg ved godt jeg skal holde op ... det er en dårlig vane

--
Jacob
The Macintosh - the computer for people with only one working finger.

Fra : Gerner

Dato : 27-05-01 21:32

On Sun, 27 May 2001 15:35:46 +0200, "Anders Ebbesen" <anders@ebbesen.org> wrote:

> [...]
>der
>
>Og Jesper Skriver, og Morten Kjaer, og Simon Skals, og Jakob Bunk, og Peter

Nåh, blærerøvene der ikke gør en skid ved folks problemer hos deres ISP.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 27-05-01 21:35

Gerner <gm@telefona.dk> writes:

> Nåh, blærerøvene der ikke gør en skid ved folks problemer hos deres ISP.

Det ved jeg ikke, du er da blevet fjernet fra adskillige af disse ISP'er...
--
Peter B. Juul, o.-.o "Welcome to Usenet. Please don't feed the trolls."
The RockBear. ((^))

Fra : Gerner

Dato : 28-05-01 19:18

On 27 May 2001 22:34:47 +0200, pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote:

>Det ved jeg ikke, du er da blevet fjernet fra adskillige af disse ISP'er...

Nåh, så ved man hvad du går for !

Til alle med problemer med deres ISP.:

Har du problemer med din ISP, så sørger Peter B. Juul for at du kan blive
fjernet.

Og så blærer han sig med det bagefter.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 28-05-01 19:41

In article <f255htopr2ussue78bd5ivd2l3cifahncc@4ax.com>, Gerner wrote:

> Nåh, så ved man hvad du går for !
>
> Til alle med problemer med deres ISP.:
>
> Har du problemer med din ISP, så sørger Peter B. Juul for at du kan blive
> fjernet.

Det er jo ikke fordi du har haft problemer med din ISP, det er fordi du
ikke kan opføre dig ordentligt, når du kontakter dem.
Læs din Emma Gad.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Silverman's Law:

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-05-01 20:30

apj@daarligstil.dk (Andreas Plesner Jacobsen) writes:

> Det er jo ikke fordi du har haft problemer med din ISP, det er fordi du
> ikke kan opføre dig ordentligt, når du kontakter dem.

Ved du hvad, Andreas? Lad nu bare Gerner mene, at der er netop en
kompetent ISP i Danmark og at den hedder Mobi^WOrange.

Så generer han jo ikke nogen imens.
--
Peter B. Juul, o.-.o "En stærkt medvirkende Aarsag til Sprogets Forfald har
The RockBear. ((^)) vi her i Landet i en national Særegenhed, som jeg ikke

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-05-01 21:12

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse
> Ved du hvad, Andreas? Lad nu bare Gerner mene, at der er netop en
> kompetent ISP i Danmark og at den hedder Mobi^WOrange.

Nåja, der er da åbenbart også TeleFo^WTDC Mobil^W^Wvic

Fra : Gerner

Dato : 29-05-01 11:31

On 28 May 2001 21:29:57 +0200, pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote:

>Ved du hvad, Andreas? Lad nu bare Gerner mene, at der er netop en
>kompetent ISP i Danmark og at den hedder Mobi^WOrange.

Så er vi inde på dine løgne igen ! Beskriv lige hvor jeg mener det.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-05-01 12:03

> Så er vi inde på dine løgne igen!

Jeps!

> Beskriv lige hvor jeg mener det.

I København.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I am a Bear of Very Little Brain,
The RockBear. ((^)) and long words Bother me."

Fra : Gerner

Dato : 29-05-01 18:50

On 29 May 2001 13:02:31 +0200, pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote:

>Jeps!

>I København.

Tænkte nok du bare skriver dine lystløgne og render fra ansvaret bagefter.
Det har du sgu altid gjort, og dine dumme kommentarer virker ikke.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 29-05-01 18:53

In article <s4o7htoscofe8r4a8spk7m7fnup5249ev1@4ax.com>, Gerner wrote:

> Tænkte nok du bare skriver dine lystløgne og render fra ansvaret bagefter.
> Det har du sgu altid gjort, og dine dumme kommentarer virker ikke.

Det er sgu ikke underligt at alle i branchen kender dit navn, Gerner.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Are you still an ALCOHOLIC?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-05-01 19:47

> Nåh, så ved man hvad du går for !
>
> Til alle med problemer med deres ISP.:
>
> Har du problemer med din ISP, så sørger Peter B. Juul for at du kan blive
> fjernet.

Ja, logik har jo aldrig været din stærke side.

> Og så blærer han sig med det bagefter.

Jeps. At genere dig kan dårligt være andet end en god ting.

--
Peter B. Juul, o.-.o Dyt, hvis du er Mel B. (fra Spice Girls)
The RockBear. ((^))

Fra : Gerner

Dato : 29-05-01 21:26

On 28 May 2001 20:47:20 +0200, pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote:

>Ja, logik har jo aldrig været din stærke side.

>Jeps. At genere dig kan dårligt være andet end en god ting.

Vi har en røv en røv en rigtig blærerøv
Her i gruppen, ja her i gruppen
Vi har en røv en røv en rigtig blærerøv
Her i gruppen hvor vi er.

Hans øjne er sløret, han kan ikke se,
han har ikke fået sine solbriller med.
Han har ikke fået sine solbriller med.

Hans navn er Peter B. Juul

Fra : Ivar Madsen

Dato : 10-06-01 23:05

On Tue, 29 May 2001 22:26:23 +0200, Gerner <gm@telefona.dk> wrote:

>Vi har en røv en røv en rigtig blærerøv
> [...]

Det er da ellers IMHO dig der blære dig med hvor dum du er,,,

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-06-01 07:51

Gerner <gm@telefona.dk> writes:

> [...]

Dit indlæg er off-topic i denne gruppe.
--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 27-05-01 21:37

On Sun, 27 May 2001 22:31:34 +0200, Gerner <gm@telefona.dk> wrote:

>Nåh, blærerøvene der ikke gør en skid ved folks problemer hos deres ISP.

mig bekendt har du da været kunde hos mange af dem?

Fra : Allan Joergensen

Dato : 27-05-01 21:40

Gerner <gm@telefona.dk> wrote:

> Nåh, blærerøvene der ikke gør en skid ved folks problemer hos deres ISP.

Misundelse er en grim ting ..

--
Allan Joergensen (AJ1382-RIPE) - [DW] on the Undernet
Homepage: <URL:http://www.nowhere.dk/>

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 27-05-01 21:47

Gerner <gm@telefona.dk> wrote:

> Nåh, blærerøvene der ikke gør en skid ved folks problemer hos deres ISP.

Formodentlig korrekt, omend kun for narrehatte som du.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"Tell me again how lucky I am to be working here - I keep forgetting."

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 27-05-01 22:42

Fjolset Gerner <gm@telefona.dk> wrote Sun, 27 May 2001 22:31:34
+0200 :

>Nåh, blærerøvene der ikke gør en skid ved folks problemer hos deres ISP.

Injurier?

1. Jeg anser ikke mig selv for en blærerøv, tværtimod.

2. Jeg anser ikke de andre nævnte personer for blærerøve, tværtimod.

3. Jeg mindes at have hjulpet adskillige brugere med deres
problemer.

4. Jeg kan ikke gøre noget ved din mentale sinds tilstand.

(Eller sagt på jævnt dansk, du aner vist ikke en dyt om hvad du
taler om)

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-05-01 23:45

Sun, 27 May 2001 23:42:24 +0200, skrev Morten Kjaer Nielsen
<spamtrap.fra.30032001@gummiand.dk>:

>(Eller sagt på jævnt dansk, du aner vist ikke en dyt om hvad du
>taler om)

Og derfor er Gerner en af de mindst to personer[1] på Usenet, som man
totalt ignorerer, enten ved at have puttet dem i hullet eller blot
griner af, når man læser deres indlæg.

Ellers er det bare som at hælde sprit på en ildebrand, når man vil
slukke den.

[1] Den anden person holder vistnok pt. »ferie« fra Usenet i
øjeblikket, men har dog vidstnok optrådt en enkelt under et nyt navn.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 28-05-01 07:04

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote Mon, 28 May 2001
00:44:54 +0200 :

>Ellers er det bare som at hælde sprit på en ildebrand, når man vil
>slukke den.

Jeg kan egentlig godt lide den "nye" reklame for de gule sider...

"Far, bor der trolde i danmark?"

Fra : Gerner

Dato : 28-05-01 19:18

Ja, han fandt jo dig.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-05-01 08:12

Knud Gert Ellentoft skrev:

>[1] Den anden person holder vistnok pt. »ferie« fra Usenet i
>øjeblikket, men har dog vidstnok optrådt en enkelt under et nyt navn.

Nej ... [*gys*] ... jeg lukkede op for testgruppen og der havde
han sendt et indlæg. Desuden måtte jeg slette nogle monsterindlæg
fra min statistikdatabase (hvor jeg ikke medtager indlæg over 300
linjer).

--
Bertel
Fejl med (manglende/ekstra) tomme linjer skyldes serverproblemer.

Fra : Lars Jensen

Dato : 28-05-01 17:17

wrote:

Oranje

Peter

> Nåh, blærerøvene der ikke gør en skid ved folks problemer hos deres ISP.

Blærerøve? Definition? Blærerøv = Person med større kendskab til netværk og
dertil hørende services, end Gerner?

Holder den?

> Gerner.

Lars B

Fra : Gerner

Dato : 27-05-01 21:30

On Sun, 27 May 2001 15:21:33 +0200, "Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> wrote:

> [...]
>tråde
>
>Allan J svarer da også en del i gruppen.... så det er da ikke kun Oranje der

Hvad er "oranje" for noget.
Vis lidt respekt for kunder hos mobilix eller dø.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 27-05-01 21:34

Gerner <gm@telefona.dk> writes:

> Hvad er "oranje" for noget.
> Vis lidt respekt for kunder hos mobilix eller dø.

Jeps. Mobilix-kunderne har det slemt nok i forvejen. (Det kan jeg
sige, fordi vi ikke er en konkurrent. er livet ikke vidunderligt?)
--
Peter B. Juul, o.-.o "This was bad grammar of course, but that is how beavers
The RockBear. ((^)) talk when they are excited; I mean, in Narnia - in our

Fra : Lars Jensen

Dato : 28-05-01 17:22

interne grupper.

> Hvad er "oranje" for noget.
> Vis lidt respekt for kunder hos mobilix eller dø.

Dø!? Hvordan dø?!

Jeg har såmænd fint nok respekt for Oranje/kunderne. Hvorfra får du at jeg
ikke har det?

> Gerner.

Lars B

Fra : Gerner