autocamper udlejes..
Fra : outdoor

Dato : 05-05-05 15:13

Har i tænkt på at leje autocamper i jeres ferie så gå på
www.123hjemmeside.dk/outdoor..... og se den..... Men husk at det er
først til mølle.....

hilsen søren

http://www.kandu.dk/

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 05-05-05 16:04

Forket NG - slet indlægget og brug en af markedsgrupperne.

Kennet
--
netop opdateret med vores Prag-tur
læs www.pernille-kennet.dk

Fra : Jens B

Dato : 05-05-05 22:44

"Kennet og Pernille" <anonym@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Forket NG - slet indlægget og brug en af markedsgrupperne.
>
> Kennet

Det er vist spild af energi at forklare ham. Søger man tilbage i grupperne
kan man se, at han har et meget stort problem med at vælge den rigtige
gruppe, til sit reklame-spam. Gid hans internet snart ville blive lukket, så
vi kunne blive fri for hans reklamer.

Jens

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 06-05-05 06:28

> [...]
> gruppe, til sit reklame-spam. Gid hans internet snart ville blive lukket,
> så vi kunne blive fri for hans reklamer.

OK, men så skal man bruge IP-adressen. Hvordan finder man den?

Kennet

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 06-05-05 14:40

On Fri, 6 May 2005 07:28:08 +0200, Kennet og Pernille wrote:

> OK, men så skal man bruge IP-adressen. Hvordan finder man den?

I din nyhedsgruppelæser er der formentlig en valgmulighed mht beskederne,
der hedder noget i stil med "Show all message headers". Her er hvad jeg
bl.a. kunne se i den pågældende besked:

Med venlig hilsen

Hans-Henrik