kopi af hjemmeside
Fra : John Broberg

Dato : 04-05-05 07:57

Hej

Da jeg skal til at flytte web-hotel har jeg brug for at hente en komplet
kopi
af min hjemmeside.
Jeg har prøvet at bruge funktionen udgiv til en mappe på min egen pc,
men får ikke alting med. Mappen fylder kun 300-400 kb og når jeg
lukker min net forbindelse er der ingen adgang til siderne, så det er
vek nærmest kun en slags links, jeg får gemt.
Jeg kunne godt bruge et godt råd.

Med venlig hilsen

John R.Broberg

Fra : hcma

Dato : 04-05-05 09:20

"John Broberg" <j.r.broberg@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lukker min net forbindelse er der ingen adgang til siderne, så det er
> vek nærmest kun en slags links, jeg får gemt.

På FP2000 gør man dette:
Allerførst sørger man for at internettet er tilsluttet.
Åbn FP -> Filer -> Importer -> nu popper der en boks op hvor man kan vælge
forskellige ting -> vælg guiden importer web-sted -> og følg så bare guiden.
(kan ikke mislykkes)
m v h
hc

Fra : Jørgen Graae Jensen

Dato : 04-05-05 10:15

> [...]
> lukker min net forbindelse er der ingen adgang til siderne, så det er
> vek nærmest kun en slags links, jeg får gemt.

Jeg har flyttet webhotel og jeg gjorde følgende.
Jeg skal måske lige sige at jeg oploader via FTP.

Efter modtagelsen af webhotellet og efter den at er aktiveret henter jeg
hjemmesiden fra min egen pcér hvor jeg har den installeret og vupti virkede
den.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-05 19:22

> [...]
> lukker min net forbindelse er der ingen adgang til siderne, så det er
> vek nærmest kun en slags links, jeg får gemt.

Hvis du FP server extensions på såvel det gamle som det nye webhotel, så

online (http://ditdomænenavn.dk) og vælg udgiv websted hvor angiver dit
nye
webhotel (http://ditnyeweb.dk) og husk at alle undermapper skal med.

Du kan også udgive til din harddisk, men hvis du alligevel redigerer
online,
så er der ingen grund til det.

mvh
Ulrik

Fra : Kell Petersen

Dato : 21-07-05 15:49

bruger du Fronpage , til at downloade ..?
Ellers er det meget nemt med F.eks
CuteFTP
Der kan du let hente hele siden til din egen PC , og skyde den af igen til
dit nye sted..

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 21-07-05 18:35

In news:<42dfb639$0$85028$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>
Kell Petersen typed:

> bruger du Fronpage , til at downloade ..?
> Ellers er det meget nemt med F.eks
> CuteFTP
> Der kan du let hente hele siden til din egen PC , og skyde den af
> igen til dit nye sted..

I FP vælg filer->ny->guiden importer vælg en mappe til at gemme i og
hele webstedet hentes ned.

Undtagen hvis menusystemet er lavet i JavaScript links i JavaScript
importeres _ikke_ hvis menuen er generet af FP hentes alt hvad der er
aktiv og som der er et gyldigt link til. Virker forbavsende nok også på
mange asp baserede sider, nogen gange ;-(

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg
--
Internettet er for alle!