Overnatning i Würzburg
Fra : birgitte

Dato : 03-05-05 19:47

Er der nogen, der kender et godt og billigt overnatningssted i
Würzburg nær autobahn. Vi har tidligere brugt Etap, men det er blevet
dyrere. Vi skal bruge et familieværelse til 4 eller 2 dobbeltværelser.

Fra : Preben

Dato : 06-05-05 07:06

Hej
her var vi i sommers og overnattede på vores vej til Frankrig.
et lækkert hotel med en enorm lækker morgenbord

hilsen
preben
Hotel Dorint Wurzburg
, Ludwigstrasse / Eichstrasse, , Wurzburg, , 97070

http://www.accorhotels.com/accorhotels/fichehotel/de/nov/5362/fiche_hotel.shtml

Fra : Peter Moos

Dato : 13-05-05 07:54

Fra : Peter Moos

Dato : 13-05-05 08:12

birgittechristiansendk@yahoo.dk (birgitte) skrev:
> [...]

Hvis I kan nå frem til Greding, der ligger syd for Nürnberg og
nord for Ingolstadt (nord for München), så kan jeg anbefale Hotel
Bauer-Keller.
Se hjemmesiden: www.hotel-bauer-keller.de, hvor der findes fotos,
priser mv. E-mail adressen er: info@hotel-bauer-keller.de.
Hund kan medbringes gratis, blot den ikke ligger i sengene.

I øvrigt er dette også vores foretrukne transitcampingplads på vej
til Norditalien. Til campisterne findes glimrende toilet- og
badeforhold, ligesom der kan tankes frisk vand og bestiller
morgenbrød.

Der er let adgang fra autobanen både nord- og sydfra, og selv om
hotellet med campingplads ligger nær motorvejen, er man i kønne
naturomgivelser.