Varer med til USA
Fra : Poul Petersen

Dato : 30-04-05 18:38

Kan nogen i gruppen hjælpe mig med henvisning til en side, hvor jeg kan se
hvad jeg må medbringe toldfrit til USA
Mvh. Poul.

Fra : manse

Dato : 01-05-05 13:51

Hejsa Poul
Lad være med at tage nogen med derover,de er jo meget mærkelige de
amerikanere det ene øjeblik må du havde noget med,det andet må du ikke
De lider af paranoia

Fra : Heimo

Dato : 02-05-05 12:50

"manse" <manse@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Poul
> Lad være med at tage nogen med derover,de er jo meget mærkelige de
> amerikanere det ene øjeblik må du havde noget med,det andet må du ikke
> De lider af paranoia
Har du ikke indrejseforbud Manse ?

Fra : manse

Dato : 03-05-05 06:58

> [...]
> De lider af paranoia
> "Poul Petersen" <poulinas@mail.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Nej da jeg tror ikke at jeg har inrejse forbud
Menjeg kunne ikk drømme om at rejse over til de lystmordere derovre>