www.liggestolen.dk
Fra : JRH

Dato : 29-04-05 16:55

Jeg ved ikke om det er korrekt at gøre opmærksom på vores nye hjemmeside
her, men jeg vover det alligevel.
www.liggestolen.dk er en ny hjemmeside for de rejselystne.
Den er primært baseret på at du kan indsende feriefotos til vores
fotoalbum,
således at brugere der står foran en rejse til et bestemt rejsemål kan gå
ind og se billeder fra stedet før rejsen.
Der er også et debatforum, hvor brugerne kan udveksle rejsetips og meget
andet. Det er også muligt at indsætte fotos i vores debatforum.
Vi har også lavet en side med rejselinks og vi håber at rigtigt mange vil
bidrage med gode rejselinks - eks. til gode rejsebeskrivelser.
Endelig er vi startet på en side med oversigt over aktuelle temperaturer

feriestederne.

--
JRH
www.liggestolen.dk

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 29-04-05 20:11

JRH wrote:
> Jeg ved ikke om det er korrekt at gøre opmærksom på vores nye hjemmeside
> her, men jeg vover det alligevel.

Jamen, jamen.
- Dum begrundelse der er brugt tidligere. Hver gang har de fået negative
kommentarer.

Jeg ved det, - du mener at det er meget, meget vigtigt at _jeg_ får
solgt mit budskab. Det er _meget_ vigtigere end det de andre har...

> --
> JRH

NB. Din signaturlinie er forkert.

Se hvordan du gør på www.usenet.dk - Her kan du også lige checke
reglerne for nyhedsgrupper.

De gælder faktisk også for dig. Selvom du helt sikkert er noget særligt.

Mvh. Jørgen

Fra : Fd

Dato : 30-04-05 00:31

Ak ja, han vil tilmed tjene penge på siden.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 02-05-05 11:14

JRH wrote:
> Jeg ved ikke om det er korrekt at gøre opmærksom på vores nye
> hjemmeside her, men jeg vover det alligevel.

Det er det ikke - men hvad værre er - den er gabende tom for indhold, så det
du beder om er, om nogen gider udfylde din skabelon for dig.
Det er totalt spild af tid at gå ind på siden.

vh
Jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på