Alias - Complete Season 3
Fra : Emil Saksager

Dato : 25-04-05 16:10

Jeg har tænkt på at købe Alias på http://www.ezydvd.com.au/.. Men da jeg
absolut ingen erfaring har med denne side vil jeg lige høre om der er folk
herinde der har gode eller dårlige erfaringer med siden..

Emil

Fra : Grunt

Dato : 25-04-05 18:36

On Mon, 25 Apr 2005 17:09:49 +0200, "Emil Saksager"
<emil.saksager@tdcadslfjerndette.dk> wrote in dk.kultur.film:

> [...]
>absolut ingen erfaring har med denne side vil jeg lige høre om der er folk
>herinde der har gode eller dårlige erfaringer med siden..

Er serier vist på tv det samme som film ?

Uønskede emner:
* Debat om forbrugerelektronik, herunder audio- og videoudstyr,
henvises til hhv. dk.teknik.lyd og dk.teknik.tv+video.

* Diskussioner om tv-programmer, herunder tv-serier på f.eks. DVD,
hører almindeligvis til i dk.medier.tv. Dog kan f.eks. tv-film,
faktuelle programmer om film samt filmiske virkemidler i tv-serier
diskuteres i gruppen.

* Debat om salgssteder henvises til dk.forbruger.

Fra : Emil Saksager

Dato : 25-04-05 19:45

"Grunt" <gruntsaver@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> diskuteres i gruppen.
>
> * Debat om salgssteder henvises til dk.forbruger.

Takker og undskylder..

Fra : PerX ...

Dato : 30-04-05 02:18

In article <qcaq619dfba5lnh368nba8tdh1nu5js2hb@4ax.com>,
gruntsaver@msn.com says...

> Er serier vist på tv det samme som film ?

Han spørger ikke om en tvserie, men om et sted som sælger dvd - bla med
film.

> * Debat om salgssteder henvises til dk.forbruger.

Så længe folk ikke reklamere for noget er det fint at talke om det her,
og meget mere logisk end at forvente folk følger med i en gruppe der
ikke interessere dem.