Gysertimen - engelsk titel
Fra : Snavox

Dato : 25-04-05 07:31

Hej.

Jeg har tidligere fået svar på dette, men har desværre fået fumlet
svaret væk.

Så derfor: Kan nogen huske den engelske titel på den serie, der gik på
tv i 70'erne under titlen Gysertimen?

Venlig hilsen

Poul

Fra : Snavox

Dato : 25-04-05 21:27

David T. Metz wrote:

> Kender du Google?

Nej, er det også en gyserserie?

Venlig hilsen

Bettina

Fra : No Humor Man

Dato : 25-04-05 22:17

Snavox wrote:

> Nej, er det også en gyserserie?

Nej, det er en søgemaskine. www.google.com (eller .dk)

Hilsen
   Carsten Hedegaard

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
The Insane Asylum: http://www.fortunecity.com/marina/anchor/986/

Fra : David T. Metz

Dato : 26-04-05 08:28

Snavox wrote:

> Nej, er det også en gyserserie?

Selv tak.

På Google kan du finde alle usenet-indlæg fra tekstgrupperne, der ikke
er skrevet af en paranoid.

David

Fra : JH

Dato : 26-04-05 18:31

"David T. Metz" <dtm@tdcadsl.invalid> wrote in news:426ded5e$0$164
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Selv tak.
>
> På Google kan du finde alle usenet-indlæg fra tekstgrupperne, der ikke
> er skrevet af en paranoid.

ROFL.

Fra : Jesper

Dato : 25-04-05 15:16

Snavox <snavox@msn.com> wrote:

> [...]
> svaret væk.
>
> Så derfor: Kan nogen huske den engelske titel på den serie, der gik på

ja, den hed slet og ret Thriller

http://www.tvtome.com/Thriller_1973/

Fra : Bilbo

Dato : 17-05-05 23:18

Var det den som Vincent Price var med til at lave ?