Min kat elsker musik
Fra : Camilla Dahl

Dato : 26-05-01 20:51

Hej
Jeg vil bare lige høre om der er andre her i gruppen som har en kat som
elsker music. Min kat Mylle, "synger" med når jeg synger, når jeg tænder for
musiken begynder hun også at "synge" med. Her den anden dag sad jeg og
spillede på mit klaver, hvor hun kom hen og satte sig på klaverbænken sammen
med mig,alt imens det lyd somom hun forsøgte at miave melodien. Det er som m
hun nyder musiken.
Er der andre som har sådan en kat?

Man kan jo ikke lade vær med at grine, og syntes at hun er dejlig, men det
tror jeg godt hun selv ved hun er.

Fra : Cindie

Dato : 26-05-01 21:33

> [...]

> Er der andre som har sådan en kat?
>
> Man kan jo ikke lade vær med at grine, og syntes at hun er dejlig, men det

Nu reagerer Pjevs ikke normalt på musik, med mindre der er nogle underlige
lyde med i sangen. Men jeg ahr en cd med noget sjovt meditationsmusik hvor
der er nogle dyr som tuder og hviner i baggrunden (det lyder som ugler og
andre fugle) og når jeg spiller det, så sidder Pjevs sig enten hen og lytter
eller han er på vej hen til højtalerne for at finde ud af hvor det kommer
fra. Det ser så sødt ud når han lytter.. strittende ører og hovedet på skrå.

mvh Cindie og Pjevs

citat: " Problemet med katte er, at de ikke har nogen takt." P.G. Wodehouse

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 26-05-01 23:35

d. 26/05/01 21:51 skrev Camilla Dahl på camilla@fruergaard.com i artiklen
B735D5E0.2886%camilla@fruergaard.com:

> Hej
> Jeg vil bare lige høre om der er andre her i gruppen som har en kat som
> elsker music. Min kat Mylle, "synger" med når jeg synger,

Hej Camilla

Næh, tværtimod! Donna kommer og stiller sig på bagbenene op ad mig og
stirrer på mig med et forvirret og - måske - bekymret udtryk i ansigtet. Jeg
tror, hun måske tror jeg er syg - eller måske _er_ hun virkelig
musikalsk)) Når jeg så holder op, går hun tilbage til, hvad hun nu var i
gang med - mens hun sender vagtsomme blikke tilbage over skulderen hele
vejen: "nu begynder du ikke igen, vel?"
--
Mange hilsner fra Ann R

Fra : Nina El Falaki

Dato : 26-05-01 23:45

Hej

Jeg har kendt 2 katte, der var helt vilde med Bach.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Katrine Wever Larsen

Dato : 27-05-01 12:40

hejsa...
min kat kisser er også vild med musik, når jeg spiller klaver lægger hann
sig på en stol ved siden af. og når min mor tænder for sit orientalske
mavedansermusik, sætter han sig oven på gettoblasteren
han forbliver dog stille, men ser fornøjet ud.

Fra : Lagerhead

Dato : 27-05-01 17:53

Vores katte reagerer ikke specielt på musik - desværre!
Men deres kattefar spiller trommer - hvilket han dog heldigvis undlader at
demonstrerer her i lejligheden - jeg kunne dog ellers godt forestille mig at
der ville komme en reaktion fra dem hvis han gjorde, såsom at styrte ind
under sengen!
Til gengæld er de vældigt glade for hans trommestikker og diverse andre
dimser og dibbedutter og er helt overbeviste om at de er til at lege med -
hvilket dog skaber en del frustrationer hos farmand!

Som barn havde jeg også kat - en finurlig lille sort mis.
Jeg var ihærdig udøver af fløjtespilleri og Sortemissen mente at jeg måtte
være en stor væmmelig piphans når jeg lavede "lyde" og hun angreb mit hovede
med samtlige 4 sømposer forrest, tog et fast greb om mig og gnavede løs med
de sylespidse bisser. Udover at det ifølge resten af familien så ret morsomt
ud (og det var altså svært at få hende til at slippe igen!) gjorde det
vanvittigt ondt - og jeg huskede som regel at øve for lukkede døre, med det
resultat at Sortemissen hang uden på døren og var meget "farlig"!
Når jeg ville drille katten, satte jeg mig under en tyk dyne og spillede og
hun gik fuldstændig i selvsving. Jeg ved godt at det var lidt ondt - men jeg
var jo altså heller ikke så gammel!

Winnie

Visit http://lagerhead.subnet.dk for latest updates on the band...

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-05-01 20:42

winnie skrev :
snip
> [...]
at
>der ville komme en reaktion fra dem hvis han gjorde, såsom at styrte ind
snip slut

Det er da ellers synd han spiller ellers godt sammen med de andre i
Lagerhead..;))
--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Lagerhead

Dato : 30-05-01 17:08

Hej Henrik!

Taaark for det da! Kan kun gætte på hvor du mon har hørt musikken!

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-05-01 22:12

tja det har noget at gøre med en buntmager, som fik en cd "Bootleg live" ;))
den cd burde være meget mere kendt i den "store" verden..;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Lagerhead

Dato : 31-05-01 11:11

Pssst Henrik....du kan hente 4 nye stykker musik fra bandets hjemmeside

Espen (Lagerhead)