Hjælp søges.
Fra : Morten Holst

Dato : 19-04-05 20:11

Hej NG.

Jeg er netop blevet færdig med min første hjemmeside.

Der er bare et par ting som jeg har lidt svært ved.

1. Jeg vil gerne ha lavet et tilmeldingsskema som folk kan udfylde og
data bliver sendt til mig.
2. Jeg vil gerne ha lavet en gæstebog.
3. Jeg har brugt billeder som knapper. den overskydende plads uden om
billedet er hvidt og det vil jeg gerne ha at bliver samme farve som
baggrunden.

Håber der er nogen der kan og vil hjælpe.

--
Morten H. Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-05 22:36

" <stigsnaes@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3. Jeg har brugt billeder som knapper. den overskydende plads uden om
> billedet er hvidt og det vil jeg gerne ha at bliver samme farve som

Forudsætning: FrontPage 2003 - og at der er FP server extensions på dit
webhotel
ad. 1: Filer > Ny > Flere sideskabeloner > Guiden Formular
ad. 2: Filer > Ny > Flere sideskabeloner > Gæstebog
ad. 3: Jeg har ikke den ringeste ide om hvad du taler om. Et link ville
hjælpe...

mvh
Ulrik