Billig charter i uge 28?
Fra : Per

Dato : 19-04-05 13:08

Vi er 4 der gerne vil på ferie i uge 28. Er det muligt at komme sydpå til
max 3.000 kr. inkl. hotel? Gerne til et sted hvor det er billigt "at leve"
og varmt.

Fra : Michael

Dato : 19-04-05 13:35

Hej Per...

Tag en afbudsrejse til Tyrket eller Bulgarien. Der er varmt og billigt!

--
Mvh.
Michael

Fra : Per

Dato : 20-04-05 08:55

"Michael" <spam@spam.dk> wrote in message
> Hej Per...
>
> Tag en afbudsrejse til Tyrket eller Bulgarien. Der er varmt og billigt!

Er det ikke sådan noget med at stå og vente i lufthavnen og håbe på afbud?
Sådan noget gider jeg godt nok ikke. Jeg vil vide på forhånd om jeg skal
afsted eller ej.

Fra : Michael

Dato : 20-04-05 10:06

Per wrote:
> [...]
> Sådan noget gider jeg godt nok ikke. Jeg vil vide på forhånd om jeg skal

Jeg tror det han mener er at I skal købe nogle af de restpladser, som
bureauerne udbyder i de sidste dage inden afrejse. Man kan ofte få meget
billige charterferier, når man bestiller få dage før.

Afbudsrejser er nok et lidt misvisende ord, da det nok ikke er ret mange
afbud, bureauerne får, men det nok mere er usolgte rejser, de sælger.

/michael

Fra : bingo

Dato : 20-04-05 15:39

> [...]
>
>Afbudsrejser er nok et lidt misvisende ord, da det nok ikke er ret mange
>afbud, bureauerne får, men det nok mere er usolgte rejser, de sælger.

Nu søger han en afbudsrejse i uge 28 - her bliver det nok meget svært,
da det er i skoleferien og i industriferien, så restpldse vil være
svære at opdrive. Sikkert ikke umuligt, men jeg turde ikke vente,
hvis målet er 100% at skulle afsted. Hvis det ikke gør så meget om
manfinder noget, er det bare om at have is i maven og vente. Meeeeen
lige i uge 28 - her turde jeg ikke - men held og lykke.
Hilsen fra Mogens

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 20-04-05 19:34

> [...]
> manfinder noget, er det bare om at have is i maven og vente. Meeeeen
> lige i uge 28 - her turde jeg ikke - men held og lykke.

Ikke nødvendigvis...jeg har før været afsted på afbudsrejse i
industriferien. Bestilte 2 dage før afrejse til Mamaris med
Tyrkieteksperten
og fik flot centralt beliggende hotel med halvpension for 2000 kr. for en
uge. Dem vi rejste med have givet tæt på 4000 kr. for samme rejse...
regner
med at lave samme trick i år i uge 25, gerne til Grækenland...

/Lars

Fra : Pedersen

Dato : 20-04-05 16:49

Hej Per.

Prøv at checke Bravo tours hjemmeside, de plejer at være billige og tag så
evt. en tur til Tyrkiet der er det også billigt at leve.

Izmir er et MEGET billigt sted.

Hilsen
Pedersen

Fra : HL

Dato : 20-04-05 17:40

"Pedersen" <norling@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Prøv at checke Bravo tours hjemmeside, de plejer at være billige og tag så
> evt. en tur til Tyrkiet der er det også billigt at leve.

Hvilke Rejseselskaber tilbyder rejser til Izmir udover Bravo Tours?

Fra : HL

Dato : 20-04-05 17:55

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk