Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Beregning af udbetalt beløb efter skat
Fra : Jensen

Dato : 17-04-05 08:54

Jeg søger et program/hjemme side der kan beregne beløb jeg får udbetalt
efter skat/måned.
Det er fordi jeg søger nyt job med en anden løn og vil gerne se hvad det
rent faktisk giver forskel udbetalt.

Mvh
Jørgen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 17-04-05 10:41

Den Sun, 17 Apr 2005 09:54:06 +0200, skrev Jensen:

>Jeg søger et program/hjemme side der kan beregne beløb jeg får udbetalt
>efter skat/måned.
>Det er fordi jeg søger nyt job med en anden løn og vil gerne se hvad det
>rent faktisk giver forskel udbetalt.

Månedsløn eller timeløn? Jeg har et Excel-ark til timeløn.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Jensen

Dato : 17-04-05 10:50

Månedsløn
Men hvis du har et til timeløn så kan det vel også bruges.
Har du et sted jeg kan downloade fra ??.
Ellers hvis du vil sende vil mail til jjn@jubiipost.dk

Mvh
Jørgen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 17-04-05 12:33

Den Sun, 17 Apr 2005 11:49:39 +0200, skrev Jensen:

> [...]

>Månedsløn
>Men hvis du har et til timeløn så kan det vel også bruges.
>Har du et sted jeg kan downloade fra ??.

Er sendt pr. email.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Jensen

Dato : 17-04-05 13:07

Tak for mail.
Jeg har dog efter lidt søgen fundet en link til en on-line beregning.
Det var lige den jeg manglede. Kik på denne link.
http://www.tax.dk/beregn/reduk05.htm

Ellers tak for hjælpen.

Fra : KNT

Dato : 17-04-05 16:43

For mig lyder det vildt tåbeligt at bruge regneark mv. for en så banal
øvelse. Hvis du regner med at få ca 50% af den ekstra løn som nettogevinst,
går du meget lidt galt i byen - det samme viser regnearket i øvrigt.
Du kan alligevel ikke på den måde regne præcist, da kørselsfradrag,
fagforening etc. sikkert også påvirkes af skfitet.

Knud

Fra : Hr.Hansen

Dato : 17-04-05 12:37

Hej Kurt

Kunne kan du sende mig et sådan Excel ark også ??

På forhånd tak.

Mvh
Ivan
olling@mail.dk

Fra : Kurt Hansen

Dato : 17-04-05 13:57

Den Sun, 17 Apr 2005 13:36:41 +0200, skrev Hr.Hansen:

>Kunne kan du sende mig et sådan Excel ark også ??

Jadda, er sendt. For andre interesserede har jeg lagt den til download
www.towle.dk/lonseddel.xls

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Henrik B.

Dato : 18-04-05 08:14

> Jadda, er sendt. For andre interesserede har jeg lagt den til download
> på www.towle.dk/lonseddel.xls
>
> Venlig hilsen
> Kurt Hansen

Takker...

Oliebrændere er til opvarmning!

Fra : Søren Mors

Dato : 19-04-05 20:31

Jensen wrote:
> [...]
> efter skat/måned.
> Det er fordi jeg søger nyt job med en anden løn og vil gerne se hvad det

Hvad med tastselv.toldskat.dk. De kender allerede mange af tallene, så
er det bare at taste den nye løn ind i "beregn skat" eller hvad de nu
kalder det, og vupti kommer der et tal ud.

Søren Mors