Don Corleones yngste søn
Fra : LD

Dato : 14-04-05 09:57

Hejsa,
jeg håber på at kunne få lidt hjælp fra de kyndige

Jeg skal til noget gangster kostumespas, og mn rolle er blevet Don Corleones
yngste søn. En som skulle være ganske aggressiv, og have en del våben på sig.

Nu er det bare længe siden at jeg har set Godfatherfilmene, og kan ikke helt
huske denne karakter. Jeg har kigget lidt på IMDB, men har ikke synderligt
fundet noget.

Er der nogen som kan give mig en kort beskrivelse, måske finde et billede af ham?
Jeg tænker på tøjstil (slips/butterfly), hårstil, overskæg, etc?
Har han nogen specielle tendenser/ordsprog?

Fra : BettinaP

Dato : 14-04-05 13:46

"LD" <answer.tothe@group.invalid> wrote in message
> [...]
af ham?
> Jeg tænker på tøjstil (slips/butterfly), hårstil, overskæg, etc?
> Har han nogen specielle tendenser/ordsprog?

Så vidt jeg husker er Michael Corleone - Al Pacino- den yngste, Fredo -John
Cazale- den mellemste og Santino (Sonny) -James Caan - den ældste.
Og Sonny er så en værre hidsigprop der bliver skudt i den første krig.
(ups,.spoiler), så er du sikker på det er den yngste du skal være?

Nå, men google løs, der må være tonsvis af billeder derude. Sonny rendte i
hvert fald hele tiden rundt med pistohylster uden på skjorten, så meget kan
jeg da huske.

BettinaP

Fra : Peter Risager

Dato : 14-04-05 16:33

> Jeg skal til noget gangster kostumespas, og mn rolle er blevet Don
> Corleones yngste søn.

Mon ikke der menes Sonny, som er den ældste?
(Det foreslår BettinaP også)

> Har han nogen specielle tendenser/ordsprog?

Helt sikkert en del gode, jeg husker bedst:
Sonny: We don't discuss business at the table.

Find flere på: http://www.imdb.com/title/tt0068646/quotes

--
Peter Risager
"In this house, we obey the laws of thermodynamics!" - Homer J. Simpsons

Fra : LD

Dato : 14-04-05 18:53

> Mon ikke der menes Sonny, som er den ældste?
> (Det foreslår BettinaP også)

Jo, det skulle have været den ældste. Jeg takker for hjælpen.
Det konkrete navn gav mig alt hvad jeg skulle bruge

Fra : Zeki

Dato : 14-04-05 20:32

> Jo, det skulle have været den ældste. Jeg takker for hjælpen.

Sonny' søn, Vincent, (spillet af Andy Garcia) er også en værre hidsigprop.
Slægter sin far meget på.

Men i stedet for at blive dræbt ender han med at blive Don.

Mvh
Zeki