Adresseskema
Fra : Morten Holst

Dato : 10-04-05 02:36

Hej ng.

Jeg har prøvet at lave et felt hvor man kan indtaste sit navn og adresse og
nor man så trykker SEND skulle de data så blive sendt til min email. Jeg kan
bare ikke få det til at virke.
Er der mogen her der kan hjælpe mig?

Den jeg har lavet ligger på http://www.strandjaeger.dk/contact.html

Mvh.
Morten Holst

Fra : Lars Raaby

Dato : 10-04-05 06:29

Morten Holst skrev:
> [...]
> nor man så trykker SEND skulle de data så blive sendt til min email. Jeg kan

Håber denne side kan bruges.
Jeg bruger selv den formular som køre PHP
http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/mailform.asp

--
MVH Lars

Fra : Morten Holst

Dato : 10-04-05 08:37

Hej Lars...

Jeg har ikke så meget styr på det. så jeg ved ikke hvad jeg skal kigge
efter.
Jeg ved bare at min kammerat prøve at hjælpe mig og kavede en i php men den
virkede ikke.

Morten Holst

Morten H. Christensen

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 10-04-05 12:23

PHP vil kun virke, hvis din udbyder tilbyder understøttelse af det. Det
samme gælder for asp.

FrontPage har nogle features, som kræver FP-extensions på serveren før man
kan lave visse ting på hjemmesiden og få det til at virke.
Andre ting i FP kræver ikke noget særligt andet end at benytte formularerne.
I FrontPage har du i øvrigt mulighed for at anvende hjælpemenuen, så du kan
læse dig til, hvad der skal til for at gøre som du ønsker i FrontPage -
afhængigt af version, udbyders villighed til at indføre FP-extensions, eget
kendskab til håndkodning og serverbaserede websteder, kan du udføre det , du
ønsker.

--
ahw