Undermenu til Hovedmenu
Fra : Peder Pedersen

Dato : 10-04-05 01:19

Hej
Jeg har på min forside en menubar med ex. Traditionel. når curser
bliver kørt til menupunkt søger jeg en kode hvor der kommer en
undermenu frem ex. Dansested, dansetid, danseliste osv. Og ved
klik på Dansested kommer en ny side frem med oplysningerne.
Håber der er en som kan hjælpe mig

www.bredballe-dancers.dk det er denne webside jeg gerne vil have
lavet om så den virker som beskrevet.

Mvh og på forhånd tak
Pesen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christoffer

Dato : 10-04-05 12:15

> undermenu frem ex. Dansested, dansetid, danseliste osv. Og ved
> klik på Dansested kommer en ny side frem med oplysningerne.
> Håber der er en som kan hjælpe mig
Bliver lavet ved hjælp af enten JavaScripts eller Dynamisk HTML (D)HTML

> www.bredballe-dancers.dk det er denne webside jeg gerne vil have
> lavet om så den virker som beskrevet.
Nu har jeg været inde på din side og kigget lidt, og blev i første omgang
chokeret.
Anbefaler at du laver siden om. Spar på alle effekterne og brug tabeller til
at opbygge siden i. og få det hele til at stå fint på rad og række.
Jeg kan også se at du har brugt nogle "hotspots" sikkert for at få
billederne til at være links, men det er ikk nødvendigt, du markerer blot
billederne som var det tekst og laver et normalt link ud af det.

Når det et gjort, så skriv et indlæg igen (eller opret nyt spørgsmål) og så
kan vi snakke sammen om dine drop-down menuer.

mvh
Christoffer