[DVD] Blade Trinity
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-04-05 21:34

Nu kommer Blade Trinity jo snart på DVD og selvfølgelig kommer der 7-8
forskellige udgaver, men hvilket skal jeg vælge? Der er en extended R2
<http://makeashorterlink.com/?P29B147DA>, en unratet R1
<http://makeashorterlink.com/?A2AB427DA> (som iøvrigt har DTS6.1 mmmmm, nice)

Hvilken af de to har mest film med?

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 08-04-05 13:15

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message
> Nu kommer Blade Trinity jo snart på DVD og selvfølgelig kommer der 7-8
> forskellige udgaver, men hvilket skal jeg vælge? Der er en extended R2
> [...]

Fortæl mig lige please, hvad der er anderledes eller længere i
Extended/Unrated versionen?

Mvh. Martin

Fra : Morten DH

Dato : 08-04-05 13:34

> Nu kommer Blade Trinity jo snart på DVD og selvfølgelig kommer der 7-8
> forskellige udgaver, men hvilket skal jeg vælge? Der er en extended R2
> [...]

For mig er det intet valg - en uklippet version med DTS lyd, eller en
censoreret version uden DTS lyd... jeg havde nappet den første også selvom
de ikke havde lagt DTS lyd på den - jeg vil ikke have noget klippet/R-rated
når der er et alternativ

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-04-05 14:02

Morten DH wrote:

> [...]

selvom
> de ikke havde lagt DTS lyd på den - jeg vil ikke have noget

Jeg er da helt enig, men jeg er blot ikke klar over om unrated er
længere end extended

Fra : Morten DH

Dato : 09-04-05 08:45

Jeg er da helt enig, men jeg er blot ikke klar over om unrated er
længere end extended

Det er også ved at være svært at finde ud af synes jeg - de store firmaer
skal rigtig have malket os forbrugere af standard DVD inden de skal sælge
hele stakken til os igen på et HD format.... Seriøst, har vi brug for en
extended version af Cyote Ugly, Gone in 60 seconds (den nye) og Stribes - en
20 år gammel komedie... helt ærligt, det er nok ret begrænset hvad
instruktøren ikke fik lov at vise den gang - tror snarere det er diverse
fratrimmede scener man sætter ind igen (sikkert uden instruktørens besyv) i
håb om at vi køber igen igen igen