Winchester salonriffel
Fra : Ukendt

Dato : 06-04-05 17:36

er der nogen der ligger inde med et magasin
til en ældre winchester salonriffel ??

Jesper

Fra : ERIK PRESTMO

Dato : 06-04-05 22:47

Hvilken modell?

Mange Winchestere kommer jo med fastmontert magasin under løpet........

--

ErikP

Orkla Pistolklubb forum:
HTTP://orklapk.proboards43.com/
Orkla PK Hjemmesider:
HTTP://orklapk.tripod.com/
Norske Kniver:
HTTP://norskekniver.proboards45.com/

J.O <JOgi_1981(SNABELA).hotmail.com> skrev i

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-05 06:46

det er for en kammerat jeg spørger så jeg har ikke modellen her og nu regne
med at den kommer senere
idag men det er med aftageligt magasin!

Jesper

Fra : Klaus Fogh

Dato : 07-04-05 19:33

Hej JO
Jeg har selv købt et løst magasin til min Remington .22 via denne
add.:http://www.e-gunparts.com/
Det var effter at jeg forgæves have forsøgt at få den danske forhandler til
at skaffe mig en, -iøvrigt var det væsentlig billigere end dansk katalogpris
og ekspeditionen var hurtig.
Eller er findes magasiner også på denne add.:
http://www.gun-parts.com/magazines2/

M.v.h. Klaus Fogh