hvad er billigt at købt i usa???
Fra : tli

Dato : 06-04-05 15:53

hejsa

Overvejer at tage en tur derover, hvad vil jeg så skulle købe med hjem ??
Hvad er meget billigt der over ??

Ved at ipaq fra appel er billig.
Hvad med Hugo boss jakkesæt
Diesel bukser
Levi´s bukser
Nike

Bare nævn
Lytter

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 06-04-05 16:01

"tli" <tli@privat.dk> wrote in message

> Hvad er meget billigt der over ??

Benzin, biler

Regards
Uffe

Fra : tli

Dato : 06-04-05 16:12

okay tror British Airways bliver sure hvis jeg tager en bil eller 1000 liter
benzin med hjem

Fra : Jan Bøgh

Dato : 06-04-05 19:18

tli wrote:
> okay tror British Airways bliver sure hvis jeg tager en bil eller
> 1000 liter benzin med hjem

Jeg tror at de bliver jublende glade og spørgeren en hel del fattigere!

vh
Jan

Fra : Preben Andersen

Dato : 06-04-05 17:09

> [...]
> hejsa
>
> Overvejer at tage en tur derover, hvad vil jeg så skulle købe med hjem ??

Svaret er ja, især tøj i de Factory Outlets, som findes overalt ved de store
byer.

mvh
Preben

Fra : Kenneth

Dato : 06-04-05 17:33

> Ved at ipaq fra appel er billig.

Det er ikke Appel, der laver Ipag. Det er HP. Men Appel laver iPod.

--
Kenneth
www.ziax.dk

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 06-04-05 18:07

On Wed, 6 Apr 2005 16:52:56 +0200, "tli" <tli@privat.dk> wrote:

>hejsa
>
>Overvejer at tage en tur derover, hvad vil jeg så skulle købe med hjem ??
>Hvad er meget billigt der over ??
>
>Ved at ipaq fra appel er billig.

Den hedder Ipod - iPaq er en lommecomputer. Bemærk, at de priser du
ser på nettet ikke er helt de samme som i fysiske butikker pga. lokale
skatter, der varierer fra stat til stat.

>Hvad med Hugo boss jakkesæt
>Diesel bukser
>Levi´s bukser
>Nike
>
>Bare nævn
>Lytter

Sørg for at pakke tøjet ud, så det ikke ser nyindkøbt ud. Bliver du
stoppet i tolden skal du betale told og moms af alle varer ud over en
værdi på 1.350 kr. (cigaretter, sprut, parfume o.lign er der særlige
regler for).

Som allerede nævnt er der rigtig mange penge at spare i Outlets - min
bror og hans familie købte bl.a. Dockers til 5-10 $ parret, Nike-sko
til 25 dollar osv. i et outlet ved Washington omkring juletid. Varerne
var helti orden, det var bare sidste eller forrige års model. Der er
ikke voldsomt meget at spare ved at handle i almindelige butikker.

Fra : Christian

Dato : 06-04-05 18:23

> [...]
> hejsa
>
> Overvejer at tage en tur derover, hvad vil jeg så skulle købe med hjem ??

du skal den anden vej over østen...

Fra : bingo

Dato : 06-04-05 18:35

>Hvad med Hugo boss jakkesæt
>Diesel bukser
>Levi´s bukser
>Nike

Ja det rager ikke mg - men hvorfor vil du gerne have de mærker - er de
bedre end noget fra Bilka eller Føtex ? Har aldrig rigtigt forstået
det der med "mærkevarer" indendfor tøj - hva´er det egentligt man får
ud af det ? Er det bedre kvalitet eller hva´? Nå bortset fra dettte
lille bøvs, så ligger der masser af "Factory Outlets" i udkanten af de
større byer og her kan du få din lyst styret, hvis det er mærket, der
betyder mest, og også¨til en meget billigere pris end vi dumme
danskere giver herhjemme - så god jagt
Mogens

Fra : Jan Bøgh

Dato : 06-04-05 19:20

bingo wrote:

> betyder mest, og også¨til en meget billigere pris end vi dumme
> danskere giver herhjemme

Betaler du mere end mig?

vh
jan

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 06-04-05 19:44

Jan Bøgh wrote:

> Betaler du mere end mig?

Har du nogensinde overvejet at spare os for din ofte dårlige,
intetsigende kommentarer.?

16 ud af dine 53 indlæg siden 15/6 2004 er bare spild af tid.
A.la. det jeg kommenterer her.

- De er bare en dum kommentar der ikke bare er et forsøg på at besvare
et spørgsmål.

FUT: dk.admin.netikette

Mvh. Jørgen

Fra : Anders [8000]

Dato : 06-04-05 20:51

> Ja det rager ikke mg - men hvorfor vil du gerne have de mærker - er de
> bedre end noget fra Bilka eller Føtex ?

Fordi de laver nogle super fede modeller. Så ja, de som regel federe.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 06-04-05 22:26

"tli" <tli@privat.dk> skrev....

> Overvejer at tage en tur derover, hvad vil jeg så skulle købe
> med hjem ?? Hvad er meget billigt der over ??

Der er tit penge at spare på elektronik. Men vær forsigtig mht.
strømforsyning, garanti osv.

Hvis fruen benytter usædvanlige størrelser i undertøj eller tøj
generelt, ja så er udvalget stort overthere. Og priserne stadig til
at komme i nærheden af.

Det samme gælder iøvrigt baby- og børnetøj. Meget mere at vælge
imellem end herhjemme.

Engangsskrabere...

Fra : tli

Dato : 07-04-05 09:59

"Nogen der ved hvad skatten er på vare købt i New York og Miami ???

Fra : Jan Bøgh

Dato : 07-04-05 14:01

tli wrote:
> "Nogen der ved hvad skatten er på vare købt i New York og Miami ???

Oversigt her:
http://www.taxadmin.org/fta/rate/sl_sales.html

vh
Jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.

Fra : Sanne

Dato : 07-04-05 10:53

"Kent Oldhøj" <NG@oldhoj.danmark> skrev i en meddelelse
> "tli" <tli@privat.dk> skrev....
>

> Engangsskrabere...

Hvis vi er nede i de lidt mindre ting, så kan man lave et godt kup på f.eks
REDKEN hårprodukter.
Shampoo som du giver 200 kr for herhjemme hos frisøren, kan du købe over
there for 60 kr. i en ganske almindelig supermarked.

Det er da billigt :c)

Go tur
Sanne

Fra : ;o\)-max-

Dato : 08-04-05 08:12

"tli"
> hejsa
>
> Overvejer at tage en tur derover, hvad vil jeg så skulle købe med hjem ??
> [...]

Hvis du køber elektronik - så pas på de rigtig gode
tilbud, du kan ricikere at ikke alt er i kassen, i en
ipod, kan jeg levende forestille mig harddisken feks.
er pillet ud ) Nogle forhandlere er lidt for smarte
og du kan ikke stille noget som helst op. Køb ind
i velrenomerede butikker. Husk du får ikke garantien
med til Danmark - så det er altid riski.
Ahorn sirup og pandekage mix er sikkert billigt. -max-