Hvor skal festen holdes?
Fra : Kleis

Dato : 06-04-05 08:32

Hej

Vores skole er nedlagt, så nu leder jeg efter et sted på sjælland, som kan
bruges til at holde vores 25 års jubilæum. Vi bliver ca. 40 - 50 mennesker.
Der skal helst være plads til overnatning. Hvis ikke skal det ligge i gå
afstand til et evt. vandrehjem el. lignende. Festen skal holdes i weekenden
d. 15 - 16 - 17 september 2005. Har du eller kender du lige stedet

Fra : Erik

Dato : 07-04-05 06:55

http://www.danhostel.dk/vandrerhjem.asp?lan=dk&id=94

Der er også fest mulighed