Hvad sker der med Nolimits TV?
Fra : JH

Dato : 05-04-05 20:28

Er firmaet stoppet eller hvad?

http://www.nolimitstv.dk/

Fra : kristian

Dato : 05-04-05 21:12

Nej da.. langt fra...
Der bare problemmer med deres sit..

Mvh
Kristian

"JH" <nobody@home.no> skrev i en meddelelse
> Er firmaet stoppet eller hvad?
>
> http://www.nolimitstv.dk/

Fra : JytteJ

Dato : 05-04-05 22:21

"JH" <nobody@home.no> skrev i en meddelelse
> Er firmaet stoppet eller hvad?

Tja.... det har jeg også spurt mig selv om. Jeg stoppede mit abn. pr. 1.
apr. Og det har de bekræftet. Alligevel sender de mig en film den 2./4
Jeg e-mailer til dem, men får ikke noget svar, og idag da jeg modtog filmen,
ringede jeg også til dem. Telefontid 9-16.00, klokken var 14.45, jeg fik
kun en telefonsvarer.
Jeg har da overvejet om de skal til at te sig som Digitarian gjorde, nu de
har fået en masse kunder.

Venlig hilsen
JytteJ

Fra : MVN

Dato : 06-04-05 18:38

> [...]
> kun en telefonsvarer.
> Jeg har da overvejet om de skal til at te sig som Digitarian gjorde, nu de

det tror jeg sgu.... jeg meldte mig ud af digitarian pga jeg hørte
nolimitstv var bedre,men jeg får en mail om at de har afsendt mine film (kl
ca. 1600) men modtager den først 2 dage efter,dette sker hver gang,og
postdanmark levere pakker dagen efter de er afsendt i 97.87 % af alle
tilfælde hvis bare de er sendt inden kl 17 (eller senere iflg aftale med
postdanmark's postbiler)

samtidig med at sender jeg mine film retur bliver de først rigistret
modtaget 2 dage senere......

håber sgu de tager sig sammen eller er det direkte tilbage til digitarian

MVN

Fra : iSteen

Dato : 06-04-05 21:16

"MVN" <o@o.o> wrote in

> håber sgu de tager sig sammen eller er det direkte tilbage til
> digitarian

Jeg forlod faktisk digitarian til fordel for nolimits.
Det gig fint den første måneds tid, men så begyndte det at tage en
hel uge, fra jeg returnerede film, til jeg havde nye i postkassen -
så nu nøjes jeg med DR og TV2

--
iSteen
isteen.smartlog.dk

Fra : JH

Dato : 06-04-05 21:20

iSteen <isteen@spamlite.dk> wrote in news:Xns9630E2761E52Eisteenspamlitedk@
62.243.74.162:

> [...]
> Det gig fint den første måneds tid, men så begyndte det at tage en
> hel uge, fra jeg returnerede film, til jeg havde nye i postkassen -

Det lyder kedeligt.

Fra : iSteen

Dato : 07-04-05 08:00

JH <nobody@home.no> wrote in

> Det lyder kedeligt.

Tja...jo...men der findes jo osse bøger

--
iSteen
isteen.smartlog.dk

Fra : kristian

Dato : 07-04-05 15:15

Okay Her er en Nolimits update..

Pga sygdom har der været en del problemmer for dem..
De er igang med at rette op på dem....

Kundeservice skulle gerne være helt op at køre fra i morgen igen, hvor hvis
man ringer får man svar (:

Nolimits har haft problemmer med Post Danmark... noget som de også arbjder
på..

DSB siger selv alle tog køre næsten til tiden men vi ved alle at det ikke
altid er sagen (Det samme må siges om Post Danmark)

Så hold ud lidt endnu og se hvad der sker.... alle kan få problemmer..

Mvh
Kristian

Fra : MVN

Dato : 07-04-05 17:00

"kristian" <kristiannielsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> altid er sagen (Det samme må siges om Post Danmark)
>
> Så hold ud lidt endnu og se hvad der sker.... alle kan få problemmer..

postdanmark er en meget slem fjende at få hvis man er afhængig af at sine
kunder får posten til tide,

www.digitarian.dk har nogle problemer,men meget få af dem er problemer med
postdanmark,måske skulle nolimitstv snakke med digitarian og høre hvad deres
fidus er,for det der med at

> DSB siger selv alle tog køre næsten til tiden men vi ved alle at det ikke
> altid er sagen (Det samme må siges om Post Danmark)

det holder simpelthen ikke,skylden kan kun gives på nolimitstv...... de
mangler åbenbart ansatte til at administrer alle de nye kunder de har fået

MVN

Fra : kristian

Dato : 07-04-05 17:10

Det sidste kan du have ret i og igen det er noget de arbjder på....
Give dem lige et par dage..

Bruger dem selv og har ikke haft nogen problemmer med Nolimitstv..

Er selv X Digitarian bruger....

Mvh
Kristian

Fra : MVN

Dato : 07-04-05 19:13

> Det sidste kan du have ret i og igen det er noget de arbjder på....

hvordan ved du at det er noget de arbejder på ?

> Give dem lige et par dage..

hvorfor tror du de kan løse problemet på et par dage ?

MVN

Fra : kristian

Dato : 07-04-05 20:14

Som Saget har snakket med dem i dag..
De problemmer som der skrives om er nem at løse...

De er meget ked af nogen kunder har haft problemmer...
Igen, de af jer som ikke har kunne kom igemmen til kunderservice ,prøve igen
i morgen...

Det samme sker for Digitarian...Nogen får altid deres film men andre har
problemmer med at få deres film pga post Danmark..

Digitarian har rigtig mange film i rest.. og tit problemmer med at få de nye
film hjem til tiden, skriver de har eneret på nogen af deres film selvom
Nolimits, Playtime Video med flere også har dem.

Nolimitstv Koster ikke så meget som Digitarian,de sender film ud også
lørdag(Digitarian gøre IKKE) samt kan du stadig få 3film af gangen hos
Nolimits og kan send de film tilbage en hvor du får nye sendt afsted....
mens hos Digitarian skal alle film sendes tilbage samme hos Digitarian for
at få nye film hjem.

Nolimits Kundeservice har åben fra 9-15 Digitarian kun fra 9-11

Mvh
Kristian

Nolimitstv bruger

Fra : MVN

Dato : 08-04-05 06:20

> Nolimitstv Koster ikke så meget som Digitarian,de sender film ud også
> lørdag(Digitarian gøre IKKE) samt kan du stadig få 3film af gangen hos

ja,det er også det abbonement jeg valgte netop pga de 3 film,men hvad nytter
det når jeg modtager film 3 gange om ugen fra digitarian (=6 film) og kun
modtager 1-2 gange fra nolimits (=3-6 film) så er det sgu da
dyere,digitarian tager 229 kr for 6 film pr. uge og nolimits tager 249 for
3-6 film om ugen...... hvilken er så billigst ??

og ja !! digitarian har problemer med restvarer,men det er til at forholde
sig til,det er nolomits service ikke,HVER gang MAN sender film kommer de 2
dage efter og HVER gang DE sender film kommer de 2 dage senere

og det kan simpelthen ikke passe

> mens hos Digitarian skal alle film sendes tilbage samme hos Digitarian for
> at få nye film hjem.

det lavede de for ca. 2 mdr siden og det kommer det gør nolimits også på et
tidspunkt,det kan du roligt regne med

> Nolimits Kundeservice har åben fra 9-15 Digitarian kun fra 9-11

jeg kan nu godt indfinde mig med det da en kundeservice kun er til klager og
spørgsmål om ting man ikke kan forstå,en kundeservice er måske en jeg bruger
3 gange om året,og fordi nolimits har åbent 1 eller 12 timer mere om dagen
?? who cares ?

> Mvh
> Kristian
>
> Nolimitstv bruger

det er godt at du er det og er tilfreds,jeg er villig til at give dem 1
måned til at lave deres service om,har nemlig lige betalt abb. :) ,ellers
er det tilbage til digitarian

MVN

Fra : JytteJ

Dato : 07-04-05 22:20

> [...]
> Give dem lige et par dage..
>
> Bruger dem selv og har ikke haft nogen problemmer med Nolimitstv..

ok det gør vi så, er selv utilfreds eks.digitarian bruger, og har været godt
nok tilfreds med nol. de har altid svaret på mine mails, og jeg har fået
godtgjort når der var film som ikke nåede frem.
Nu må vi se.

JytteJ

Fra : MGA

Dato : 07-04-05 18:46

"JH" <nobody@home.no> skrev i en meddelelse
> Er firmaet stoppet eller hvad?
>
> http://www.nolimitstv.dk/

Jeg har kun prøvet Digitarian, som jeg indtil videre har været yderst
tilfreds med - film til tiden og fin kundeservice :)

Mette

Fra : JytteJ

Dato : 07-04-05 22:21

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> skrev i en meddelelse

> "JH" <nobody@home.no> skrev i en meddelelse

> Jeg har kun prøvet Digitarian, som jeg indtil videre har været yderst
> tilfreds med - film til tiden og fin kundeservice :)
>
> Mette

Tja.... der må sørme være forskel på folk hos dem. Jeg er blevet røvdårligt
og uforskammet behandlet.

Jyttej

Fra : MVN

Dato : 08-04-05 06:23

> Tja.... der må sørme være forskel på folk hos dem. Jeg er blevet
røvdårligt
> og uforskammet behandlet.

det kommer jo an på meget,hvis hun kun har brugt kundeservicen 2 gange kan
hun jo godt have været heldig !!

og hvis hun nu "kun" skal bruge 6-9 film om månenden er der jo heller ikke
nogle problemer med dem....

men jeg er enig,jeg ønsker forbedring af nolimits,ellers er det tilbage til
digitarian

MVN