Live webcam i fp2003
Fra : NS-Genie©

Dato : 02-04-05 22:00

Hej NG

Jeg har leget lidt med tanken om at lave et uplink fra mit webcam til min
hjemmeside og efter at have kigget fp2003 igennem, må jeg indrømme at jeg er
lidt lost.
Er det overhovedet muligt at gøre direkte i fp2003, eller skal man til at
lege med asp eller java??
Håber der er nogen der kan hjælpe.

-Thomas

Fra : NS-Genie©

Dato : 02-04-05 22:09

"NS-Genie©" <genieNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er lidt lost.
> Er det overhovedet muligt at gøre direkte i fp2003, eller skal man til at

Hej igen.

Jeg har efter lidt søgen på nettet fundet frem til følgende side.

http://www.webtip.dk/artikler/webcam.php

Der er en udførlig brugsanvisning, dog ikke med fp.

Hvis der er nogen der har løsningen på at gøre det i fp2003 er I stadig
meget velkommen til at hjælpe.

-Thomas

Fra : NS-Genie©

Dato : 02-04-05 22:47

> [...]
>
> Der er en udførlig brugsanvisning, dog ikke med fp.
>
> Hvis der er nogen der har løsningen på at gøre det i fp2003 er I stadig

Well, efter at have rodet lidt med det, kan jeg så konkludere at jeg ikke
kan få det til at virke på den måde. Desuden er det ikke live webcam, men
blot billeder det bliver opdateret hvert sekund eller hvad man nu sætter den
til.

Så jeg håber stadig der er en venlig og klog sjæl, der kan hjælpe mig.

-Thomas