3200 Underlig fejl
Fra : Ukendt

Dato : 01-04-05 21:14

Min søn's Nokia 3200 har fået en underlig fejl. Han siger at han har gået
med den i lommen, og så var den gået ud. Herefter kunne den ikke tænde igen.
Jeg tog så batteriet ud, og coveret af for at se efter synlige skader men
dem var der ingen af. Da jeg samlede den igen kunne den tænde og spurgte
efter pin-kode. Når den bliver indtastet skriver den : telefonbegrænsning er
slået til. (telf er ikke sim-låst) Eneste valgmulighed er at angive
begrænsningskode. Efter ca 10 sek går telefonen så ud. Når jeg tænder den
uden sim-kortet i kan jeg ikke finde imei nummeret ved hjælp af *#06# den
viser bare en række spørgsmålstegn. Den kan godt vise softwareversion ved
hjælp af *#0000# (ver. 4.18) men går igen ud efter ca 10 sek. Er der nogen
fra gruppen der har en anelse om hvad der kan være sket med telefonen ?

K.C.s DK4800

Fra : Kim Kristensen

Dato : 01-04-05 23:03

"K.C.s DK 4800" <xv920SNABELApc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra gruppen der har en anelse om hvad der kan være sket med telefonen ?

Jeg ved ikke spor om hvad problemet skyldes men kan fortælle at konens 3200
har/har haft samme problem, samt at den beder om at få indsat sim-kort på
trods af at det sidder som det skal. Den endelige løsning kender jeg ikke da
den er til reparation for tiden, og du slipper nok heller ikke for en eller
anden "udbedrende" handling.

Hendes er købt august 2004 og en softwareopdatering den fik for 1-2 måneder
siden hjalp ikke. Lige før påske blev den afleveret til reparation hvor man
mente at endnu en opdatering af software var løsningen, men det var ikke nok
så nu er den sendt videre i systemet til formegentlig reparation af
hardwaren.

Husk hvis du skal gennem samme tur at opdateringen af telefonens software
sletter alt du har liggende, så en back-up af indholdet kan anbefales.

Med venlig hilsen Kim