Slette & overføre telefonbog
Fra : Christina Selchau-Ha~

Dato : 01-04-05 19:12

Jeg har solgt min SE T630, og skal aflevere den på tirsdag
Jeg beholder mit abb. og mit simkort.

Hvordan sikrer jeg mig :
1) at få alle mine kontakter, SMS'er & billeder med på mit simkort, så de
kan bruges i min nye fon'
2) at alle kontakter, SMS'er & billeder er slettet fra telefonen inden den
afleveres

p.s.
en simkortlæser er IKKE en option
synkronisering med PC er IKKE en option

--
Knus
Stina

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 01-04-05 19:38

Christina Selchau-Hansen <<mit fornavn>@ wrote:
> [...]
>
> Hvordan sikrer jeg mig :
> 1) at få alle mine kontakter, SMS'er & billeder med på mit simkort, så de

SMS, skal gemmes i arkiv før de ryger på simkortet, normalt ligger de på
mobilen. Er lidt i tvivl med billeder, om der er mulighed for det samme.
Kontakter gemmes fra telefonbog -> Avanceret -> Kopier til SIM

> 2) at alle kontakter, SMS'er & billeder er slettet fra telefonen inden den
> afleveres

Vil tro at opsætning -> Nulstil alt, vil tro den tager det meste.. evt
kan du jo tjekke bagefter om du imiddelbart kan se noget gemt.

> p.s.
> en simkortlæser er IKKE en option
> synkronisering med PC er IKKE en option

Kan du ikke bare finde en anden telefon(hos en ven/veninde) og overføre
billeder og lign extra, via bluetooth eller IrDA?

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://drik-øl.dk