Hvordan aktiveres sideband på et Asus 7100~
Fra : Mogens

Dato : 26-05-01 15:42

Hej

Tjae, overskriften siger vist det meste.

Kører med originale Asus drivere v6.31b og AGPx4, men jeg
kan ikke finde nogen steder at slå sideband til.

Er der nogen der har forstand på den slags ?

På forhånd tak

Mvh Mogens

Fra : T S

Dato : 26-05-01 20:11

">
> [...]
> kan ikke finde nogen steder at slå sideband til.
>
> Er der nogen der har forstand på den slags ?

Prøv et program som heter Riva-Tuner, der fikk jeg slått på sideband
med mitt asuskort. Med 12.40-drivere.
Tobben

Fra : Mogens

Dato : 26-05-01 20:55

On Sat, 26 May 2001 19:10:42 GMT, "T S" <terjes@bigfoot.com> wrote:

>Prøv et program som heter Riva-Tuner, der fikk jeg slått på sideband
>med mitt asuskort. Med 12.40-drivere.
>Tobben

Hej

Har lige prøvet Riva-tuner, men jeg kan ikke finde
noget der har med sideband at gøre.
Hvor fandt du det ?

Mvh Mogens

Fra : T S

Dato : 27-05-01 07:18

"
> Hej
>
> Har lige prøvet Riva-tuner, men jeg kan ikke finde
> noget der har med sideband at gøre.
> Hvor fandt du det ?
>
> Mvh Mogens

System - AGP - Sideband adressing force on

Fra : SoulWalker

Dato : 30-05-01 03:25

ellers så prøve med dette program NVmax.
http://212.130.63.211/tweakup.dk/files/video/nvmax.exe
Jeg synes det er helt kanon program og jeg bruger faktisk det program
istedet for at gå ind i advancerede skærmegenskaber nu.

SoulWalker