validering af gæstebog?
Fra : Tidemann

Dato : 27-03-05 19:01

Hej alle

Jeg har FP 2000 og har lavet en gæstebog, men kan ikke validere den .((
Jeg har prøvet med forskellige doctype, men kan ikke finde en løsning.
Kan det overhovedet lade sig gøre og hvordan?

Og hvordan kan jeg på forhånd bestemme, at et formularfelt skal
returnere med understregning på f.eks. email og hjemmeside-adresse.
Sådan at de er lige til at klikke på bagefter!

På forhånd tak
--
Marianne

Fra : Lars Raaby

Dato : 27-03-05 20:05

Tidemann skrev:
> [...]
> Jeg har prøvet med forskellige doctype, men kan ikke finde en løsning.
> Kan det overhovedet lade sig gøre og hvordan?

gæk gæk gæk hvis du kommer med et link er der måske en der kan
hjælpe.
Du kan hente en gæstebog her som virker http://www.zip.dk/gaeste/

--
MVH Lars