Sletning af Startsiden
Fra : Annika Nymose Sørens~

Dato : 27-03-05 15:15

Tak for dit pæne svar Birgitte.
Men hvordan for jeg slettet TDC startsiden (den der står tillykke med
din nye hjemmeside)?
Jeg har prøvet at kalde *min* startside følgende muligheder:

1: index.htm

2: index.html

3: default.html

Men TDC siden bliver ikke overskrevet og min side bliver ikke vist.
Kan også se i FrontPage fjernwebsted, at under lokal websted er der et
hus ikon ud for siden, men på fjernwebstedet er der ikke.
Er der nogen der ved hvad man så gør?

M.v.h

Annika

Fra : Birgitte

Dato : 27-03-05 18:33

"Annika Nymose Sørensen (slet 7A9DT)" <nyso@7A9DTmail.dk> skrev i en
meddelelse news:11119330690.0542242915718774@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> Kan også se i FrontPage fjernwebsted, at under lokal websted er der et
> hus ikon ud for siden, men på fjernwebstedet er der ikke.

Hej Annika, nu har jeg ikke prøvet tdc hjemmesider, men prøv om du ikke kan
slette hvad der ligger derude på serveren.
Jeg har desvære ikke lige tid til at oprette en hjemmeside hos tdc idag, men
skal se om jeg ikke kan få td til det i morgen for at se hvad problemet er.
Men det ville hjælpe lidt hvis du gav os adressen til din hjemmeside
med venlig hilsen
Birgitte
www.ninaweb.dk/havedam

Fra : Annika Nymose Sørens~

Dato : 28-03-05 03:56

Birgitte <bwh@NOSPAMFORMEPLEASEos.dk> skrev:
> [...]
>>

>Hej Annika, nu har jeg ikke prøvet tdc
>hjemmesider, men prøv om du ikke kan
>slette hvad der ligger derude på serveren.

Nu har jeg endelig efter langs tids søgen fundet svaret på mit
problem. Pinligt som det er - man skal ikke skrive sit brugernavn
i slutningen af servernavnet. Så nu fungere det bare perfekt.
Knus til dig Birgitte for din hjælpsomhed.

Annika