er_du_klog 1052
Fra : Jasmin

Dato : 27-03-05 09:39

Hvordan fjernes de?

Jeg sletter dem, gemmer filen, og straks er de der igen rundt omkring i
filen.

Er der nogen, der ved, hvorfor de bliver ved med at komme?

Med venlig hilsen

Jasmin

Fra : Christoffer

Dato : 27-03-05 16:51

"Jasmin" <jasmin@mail.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvordan fjernes de?

står de i koden, eller kommer de bare frem på din side?

Fra : Jasmin

Dato : 27-03-05 18:09

"Christoffer" <christoffer@buur.info> skrev i en meddelelse
> står de i koden, eller kommer de bare frem på din side?

Hej Christoffer!

De står i koden og ses ikke på siden. Men jeg undrer mig over, at de står
der.

Når jeg sletter dem, kommer de tilbage, når jeg gemmer siden.

Jeg har prøvet at kopiere alle koderne på siden (efter at have slettet de
uønskede koder) og sætte dem ind på en ny side og så gemme siden.

Jeg har desuden prøvet at kopiere koderne til Notepad og tilbage igen.

Det hjælper ikke.

Jeg bruger FrontPage 2000.

Nogen idéer?

Med venlig hilsen

Jasmin

Fra : Christoffer

Dato : 27-03-05 18:31

> Jeg bruger FrontPage 2000.
jeg går ud fra at du de kommer tilbage, fordi FP automatisk generer koden...
så et gæt ville være at du har, et eller andet sted i koden, lige så mange
De behøver ikke at stå sammen som disse
sagtens stå alene...
Hvis de står nederst i din kode, er sandsynligt at du vil finde et par

prøv at kigge din kode igennem, eller lig din side ud på nettet så vi andre
kan kigge med

Prøvede at gøre det forståeligt for andre end mig selv..
Christoffer

Fra : Tidemann

Dato : 27-03-05 18:54

"Jasmin" skrev
> [...]
>uønskede koder) og sætte dem ind på en ny side og så gemme siden.
>Jeg har desuden prøvet at kopiere koderne til Notepad og tilbage igen.

Måske skal du ændre den måde din side bliver gemt på?
Under "funktioner"- "sideindstillinger" - "HTML kilde"
skal du markere: "Behold eksisterende HTML-koder"
ved "Når der gemmes filer"!

Slet så alt det du ikke vil ha´ og gem siden!

Håber det er forståeligt?
Det hjalp mig ;0))

--
Marianne

Fra : Jasmin

Dato : 28-03-05 21:15

> [...]
> skal du markere: "Behold eksisterende HTML-koder"
> ved "Når der gemmes filer"!
>
> Slet så alt det du ikke vil ha´ og gem siden!

Jeg takker mange gange Christoffer og Marianne. Det hjalp med "Behold
eksisterende HTML-koder", og det hjalp med oplysningen om, at </font> ikke
behøver at stå enkeltvis, hvis der er fejl. Faktisk har jeg nu været inde og
gennemrette HELE dokumentet. Godt, det var påskefri). Sikken en omgang .
Nu er det også så rigtigt, at det er gået igennem validering hos W3C. Til
gengæld tør jeg næsten ikke at røre ved det mere.
Mange hilsener
Jasmin

Fra : Tidemann

Dato : 28-03-05 22:45

"Jasmin" skrev:

>Til gengæld tør jeg næsten ikke at røre ved det mere.

Jamen det kan du jo godt, medmindre du bestemmer en
farve eller størrelse, for så kommer de jo igen!

Men så længe din indstilling er sat til: "gem eksisterende"
gemmer den jo kun det du skriver!

--
Marianne