Hvor på Fanø?
Fra : Thomas

Dato : 26-03-05 09:07

Hej NG

Vi påtænker at leje et sommmerhus på Fanø, men hvor ville det være bedst?
Vi vil gerne være i gåafstand af en by med restauranter, gallerier, mv.
samt
strand.
Nogle erfaringer?
Gode feriehuse?

På forhånd tak!

MVH
Thomas

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : JytteJ

Dato : 26-03-05 12:05

Sønderho.
Men ellers er øen så lille at man næsten ikke kan undgå at være i nærheden
af en strand.
Ellers er der hovedbyen Nordby.

VH
JytteJ

Fra : 8700

Dato : 26-03-05 16:20

Hejsa Thomas

Check her http://www.fanoeturistbureau.dk/

Vi har selv hus i nærheden af nordby / Fanø Bad www.vinjeborg.dk

<><><><><><><><><><><><><><><>

Hilsen 8700

ICQ 6943693 Fjern alle XXX ved kontakt

Messenger : Rasser4444@hotmail.com

Fra : carstenwm

Dato : 27-03-05 16:29

e være i gåafstand af en by med restauranter, gallerier, mv.
> samt
> strand.

Sønderho og Rindby. Men et par cykler gør underværker på vores lille ø,
da...

Mvh. Carstenwm
Masser af links mv. på www.fanoe.info