Biografoversigt
Fra : Per Rønne

Dato : 26-03-05 06:38

Der skulle vel ikke være muligt om der var en der kendte et link til en
oversigt over biografer {med aktuelle film} i hovedstadsregionen? Det er
lidt besværligt at finde ud af, hvor bestemte film spilles.

Lige i øjeblikket forsøger jeg at finde ud af, hvor jeg kan se
Untergang.

--
Per Erik Rønne

Fra : JH

Dato : 26-03-05 08:56

http://www.scope.dk/

Fra : Per Rønne

Dato : 26-03-05 09:43

JH <spammers@goto.hell> wrote:

> http://www.scope.dk/

Jeg fandt selv:

http://www.biografbillet.dk/

- men undrer mig generelt over, at branchen ikke forlængst har oprettet
en:

http://www.biograf.dk

- men en samlet og opdateret liste over biografer og aktuelle film.

Ovennævnte domæne synes i øvrigt i øjeblikket af være ejet af cybercity,
der åbenbart håber på at kunne sælge den videre ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-03-05 09:55

spam@husumtoften.invalid (Per Rønne) writes:

> - men undrer mig generelt over, at branchen ikke forlængst har oprettet
> en:

Det har nok en del at gøre med, at Nordisk Film helst vil have, at
folk besøger deres biografer. Imperial, Palads og til dels Palladium
sidder - formoder jeg - temmelig tungt på markedet og ser intet behov
for at hjælpe Dagmar, Empire, Grand og CinemaxX med at skaffe kunder.

På samme måde drives Grand, Empire og Dagmar af ordentlige mennesker,
der ikke vil være med til at lokke folk i Palads eller CinemaxX.

--
Peter B. Juul, o.-.o "[Tor Nørretranders] er feteret i medierne
The RockBear. ((^)) som 'videnskabsjournalist' og ofte også

Fra : Per Rønne

Dato : 26-03-05 10:53

Peter B. Juul <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote:

> [...]
>
> På samme måde drives Grand, Empire og Dagmar af ordentlige mennesker,
> der ikke vil være med til at lokke folk i Palads eller CinemaxX.

Personligt ser jeg ingen grund til at køre længere end til Empire for at
se Untergang. Eller til at undvære Imperials lærred mv når det drejer
sig om Star Wars III.
--
Per Erik Rønne

Fra : MGA

Dato : 26-03-05 09:25

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt besværligt at finde ud af, hvor bestemte film spilles.
>
> Lige i øjeblikket forsøger jeg at finde ud af, hvor jeg kan se

Jeg bruger http://www.biobooking.dk/

Mette

Fra : Per Rønne

Dato : 26-03-05 10:02

MGA <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> wrote:

> Jeg bruger http://www.biobooking.dk/

Er det ikke /kun/ Nordisk Film?
--
Per Erik Rønne

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-03-05 09:50

spam@husumtoften.invalid (Per Rønne) writes:

> Lige i øjeblikket forsøger jeg at finde ud af, hvor jeg kan se
> Untergang.

I Empire. Så behøver du ikke vide mere.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Bekæmp med al din kløgt og flid
The RockBear. ((^)) den tåge tåber spreder.

Fra : Per Rønne

Dato : 26-03-05 10:02

Peter B. Juul <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote:

> I Empire. Så behøver du ikke vide mere.

Jov. Adressen. Men ok, jeg fandt selv ud af det gennem

http://www.biografbillet.dk/

at den gik der og i Grand, og når jeg kommer på cykel fra Husum er
Nørrebro nok hurtigere ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-03-05 12:58

> [...]

> http://www.biografbillet.dk/
>
> at den gik der og i Grand, og når jeg kommer på cykel fra Husum er

OK. www.empirebio.dk for en anden gangs skyld.

Og forhåbentlig bliver der en anden gang. Det er byens bedste biograf.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."

Fra : Per Rønne

Dato : 26-03-05 17:32

Peter B. Juul <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote:

> OK. www.empirebio.dk for en anden gangs skyld.

Ja, nu er jeg kommet hjem, og har provianteret mig for resten af
påsken.

> Og forhåbentlig bliver der en anden gang. Det er byens bedste biograf.

Jeg har været der en enkelt gang før, men kommer ellers nok mere i
teatret end i biografen {hvor jeg plejer at holde mig til film som Star
Wars og Ringenes Herre}. I år blev det dog til et rent operaabonnement.
--
Per Erik Rønne