Hotel i Paris
Fra : David Lund

Dato : 25-03-05 12:02

Hej,

Jeg skal en tur til Paris med min kæreste. Det er første gang vi besøger
byen. Er der nogen der kan anbefale et godt hotel med central beliggenhed?

Eftersom vi selvfølgelig skal tilbringe stort set al tiden med at se Paris,
har vi ikke behov for stor luksus :) Men det er dog stadigvæk rart at kunne
vende hjem om aftenen til behagelige omgivelser.

Prismæssigt vil det være rart at holde det til 500 - 600 kr. pr. overnatning
for to personer. Men det er ikke en absolut betingelse.

Med venlig hilsen

David

Fra : Bent

Dato : 25-03-05 14:19

Der er i tonsvis af hoteller i Paris, jeg kender et hvor du kan få dobbelt
værelser til mellem 35 - 50 Euro, det er da billigere end det du selv har
forestillet dig :), jeg har brugt det hotel mange gange selv.
Drop en mail bhvis du vil høre mere.

Bent M

Fra : Peter Jensen

Dato : 25-03-05 15:53

Bestil så sent som muligt på www.hotels.com

Jo senere, jo bedre. Fine hoteller for ingen penge, men man skal have is i
maven

Fra : David Lund

Dato : 26-03-05 13:40

Hej Peter

Tak for dit svar. Hvilket prisleje taler vi om, når du skriver "ingen
penge". Og hvor kort tid før afrejse skal man bestille for at opnå disse
priser?

Jeg ved godt at det sikkert kan være svært at udtale sig nærmere omkring,
men måske du kunne fortælle om egne erfaringer med hvor kort tind for inden
du selv har prøvet at bestille og hvad prisen var og hvor meget du sparede?
Så kan jeg lige danne mig et indtryk af, hvor heldig man evt. kan være :)

På forhånd tak.

David

Fra : Bent

Dato : 27-03-05 11:15

Til Hunnerup.

Send en mail til mig, og jeg sender dig Info , Ok??

Bent M

Fra : Peter Jensen

Dato : 27-03-05 15:10

Hej,

Du kan selv teste.

Prøv at "lege" at I skal bruge et hotel i Paris om to dage. Så kan du se
hvad du kan få for pengene. Fordi du "leger" at du skal afsted om 2 dage, er
jo ikke ens betydende med at værelset er bestilt.

Prøv dig frem.

Fra : hunnerup2

Dato : 27-03-05 09:01

"Bent" skrev d. 25-03-05 14:19 dette indlæg :
> [...]
har
> forestillet dig :), jeg har brugt det hotel mange gange selv.

Jeg skal også afsted til Paris til sommer... Er det muligt at du kunne
hjælpe mig også???? Det lyder billigt ... Keder du måske også nogle gode
og billige steder at spise??
På fohånd mange tak for hjælpen..
Hunneup

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Vejgaard

Dato : 04-04-05 11:03

David Lund wrote:
> [...]
>
> Prismæssigt vil det være rart at holde det til 500 - 600 kr. pr. overnatning
> for to personer. Men det er ikke en absolut betingelse.

Hej David

Vi er netop kommet hjem fra paris, og vi boede på Hotel Neva og deres
adresse er Rue Brey 14, 75017 Paris .... kun 2 minutters gang fra Triumfbuen
http://www.parisby.com/neva/

Deres mail adresse er hotel-neva@wanadoo.fr

spørg endeligt hvis du gerne vil vide mere.