Magic Quotes
Fra : LM

Dato : 24-03-05 19:42

Hejsa,

ville til at gå i krig med et lille php projekt. Har slået Magic Quotes fra
i min egen opsætning, men hvordan sikrer jeg mig så, at det virker på
webhoteller, hvor Magic Quotes er slået til?

Mvh Lars

Fra : Frowning Freezer

Dato : 25-03-05 14:56

>ville til at gå i krig med et lille php projekt. Har slået Magic Quotes fra
>i min egen opsætning, men hvordan sikrer jeg mig så, at det virker på
>webhoteller, hvor Magic Quotes er slået til?

Du bruger funktionen get_magic_quotes_gpc() til at teste om det er
slået til eller ej. Den returnerer 0 eller 1 alt efter om det er slået
fra eller til.