Ericsson K700i vs. S700i
Fra : Anders Mørk

Dato : 22-03-05 10:59

Jeg har brug for en telefon der er lidt mere avanceret end en T630 og
umiddelbart ser det ud til at K700i og S700i er gode bud. Jeg har kun kunnet
finde gode anmeldelser af begge og det eneste folk umiddelbart brokker sig
over er at en S700i måske er lidt stor i det og man har svært ved at
enhåndsbetjene den når den skal åbnes. For en K700i ser det ud til at det
mest er batteriet, man er utilfreds med.

Er der andre ting man skal være opmærksom på?

../Anders

Fra : Anders

Dato : 22-03-05 12:00

Et stort mínus i K700'eren er, at du ikke kan installere mere hukommelse,
det kan du S700i'eren

Hvis man har en af de nyeste opdat. til K700i, så er det nogenlunde ens
med
batteriforbruget.

Kamera og displayet er bedre (opløsningen) i S700i.

/Anders

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Morten Lassen

Dato : 22-03-05 12:09

Jeg har selv lige anskaffet mig K700i og er godt tilfreds. Jeg synes
at S700i er for stor og PDA-agtig. Det med batteri levetiden på K700i
er mig bekendt et "gammelt" problem som SE løste ved at udgive en
firmware opdatering i starten af 2005. Min FW er R2AE033 og er nyeste.

/Morten

Fra : Tonni Madsen

Dato : 22-03-05 19:13

> Det med batteri levetiden på K700i
> er mig bekendt et "gammelt" problem som SE løste ved at udgive en
> firmware opdatering i starten af 2005. Min FW er R2AE033 og er nyeste.
>
> /Morten

Tja, man skal bare huske at man IKKE skal bruge Bluetooth, og tale ret meget
før batteriet ryger, jeg har nyeste software, og taler ca 2-3 timer om dagen
via mit bluetooth headset, det resulterer i at K700'ern skal lades hver nat,
plus ved middags tid!
Telefonen fejler ikke noget ifølge hverken Telecare, eller SE som har haft
den til service...Mit HBH-300 SE headset derimod klare snilt en arbejdsuge
med det overnævnte forbrug på en opladning

Mvh Tonni Madsen