PHP CMS - hvor?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 22-03-05 10:55

Jeg leder efter et PHP CMS som er enkelt at gå til - det skal kunne fungere
i safe mode. Jeg ved ikke om der findes nogle der ikke bruger MySQL..? Jeg
har leget lidt med CuteNews og MG2 som er et nyhedsmodul og et billede
galleri - der er ingen af de to der bruger noget MySQL, så jeg tænkte at der
måske er et komplet system der heller ikke gør?

Det må meget gerne være på dansk (eller have en dansk sprogfil som kan
installeres), og gerne freeware eller Opensource.

Er der nogen der kender til noget brugbart og nemt - eller nogle som ikke er
brugbare og nemme..?

På forhånd tak for alle input.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 22-03-05 13:07

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> [...]
> installeres), og gerne freeware eller Opensource.
>
> Er der nogen der kender til noget brugbart og nemt - eller nogle som ikke er

husk lige at kigge gruppen her igennem inden du spørger, dette spørgsmål
er blevet stillet en del gange på det sidste..

--
ulrik nielsen |

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 22-03-05 15:56

"Ulrik Nielsen" <un.spam@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> husk lige at kigge gruppen her igennem inden du spørger, dette spørgsmål
> er blevet stillet en del gange på det sidste..

Jeg henter lidt flere indlæg og undskylder...