Naxos erfaringer
Fra : Morten Nielsen

Dato : 18-03-05 10:16

Hej

Vi skal en tur til Naxos i Grækenland i slutningen af Juni. Er der nogen
herinde der har nogle erfaringer de vil øse af, samt steder vi evt. skal se
??

På forhånd tak.

/Morten Nielsen

Fra : PL

Dato : 18-03-05 21:32

Morten Nielsen wrote:
> [...]
> herinde der har nogle erfaringer de vil øse af, samt steder vi evt. skal se

Hvis ikke du har et sted at bo, kan jeg anbefale at kontakte
info@hotelglaros.com. Ud over et mindre hotel har de nogle hyggelige
lejligheder. Begge dele i Naxos by, men i rolige omgivelser tæt på den
lange bystrand.
Der er flere meget fine strande på syd(øst)siden. De fleste kan nås med
busser fra Naxos by.
Byen har ændret sig en del de sidste 10 år, men der er stadig en dejlig,
rolig stemning i de små gader op ad klipperne bag havnepromenaden.
Heldigvis (?) endnu ikke noget vildt natteliv.
Der er nogle gode bjerge midt på øen, som du kan komme til med de lokale
busser, men lej også en bil for at komme rundt på egen hånd. To steder
på øen kan du se nogle halvfærdige og meget gamle statuer, der stadig
ligger, hvor de blev skabt.

God tur
Peter

Fra : Thomas

Dato : 24-03-05 16:16

Hej Morten

NAXOS - ET RIGTIGT GODT VALG!!!

Vi, min kone og jeg, var på Naxos i 2001 og det er den bedste ferie vi har
haft længe. Naxos er så tilpas stor, at vi sagtens kunne få 14 dage til at
gå der. Vi boede i Naxos- by, og det var skønt at kunne gå en tur langs
havnen om aftenen, og spise på en af den mange dejlige restauranter......
men husk også at prøve nogle af de små, oppe i de små gader på
skrænten....
de er hyggeligere og bedre.
Mht. at komme rundt på øen, valgte vi at leje en knallerter/scootere nogle
dage. Det er billigt og der er ikke ret meget trafik, så det virker meget
sikkert. Vi køret stort set hele øen rundt, og spiste i mange små
fiskerbyer... det er super!! Tag også på "fabriksbesøg" hvor de laver
deres
berømte likør!!. Besøg også "marmorbyen".... jeg kunne blive ved!
Håber I får en super tur........selvom rejsen er lang.
Vi vender helt sikkert tilbage til Naxos!!

Mvh. Thomas Grumstrup, Herning

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk