Incentive A/S
Fra : Anders Mork

Dato : 25-05-01 22:40

Jeg har i et par uger nu gaaet og kigget paa K/I paa Incentive der ligger
under 0,2. Jeg kan ikke rigtigt forstå, at der ikke skulle være basis for
mindst 50-100% over et par år. Jeg er godt klar over at Alto-delen af
Incentive taber penge, men med en egenkapital på 1,5 mia. DKK, kan Alto tabe
penge i et pænt stykke tid uden at firmaet går konkurs og jeg har svært ved
at tro at det skulle gå så galt.

Er der nogen der har en mening om ovenstående?

../Anders

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 26-05-01 23:19

Det meste af værdien i Incentive udgøres af goodwill på Alto. Udregnes
en ny K/I med fratrukken goodwill og immaterielle anlægsaktiver, får
vi en K/I på cirka 1/1,0O. Det er muligvis det markedet prissætter
aktien på.

vh
Jørgen

n Fri, 25 May 2001 22:39:35 +0100, "Anders Mork"