Andre der har problem med BT på SE k700i ?
Fra : Nismo

Dato : 14-03-05 23:16

Hejsa i gruppen

Jeg har nu prøvet at forbinde til mange forskellige andre BT mobiltlf, og
det har ikke lykkedes, den finder kun "ukendt" prøver jeg at forbinde til
denne spørger den efter et password som jeg har forstået at det er et jeg
selv bestemmer og så skriver den at forbindelse mislykkedes.
Nu har jeg så købt en Acer Bluetooth USB Dongle, som jeg vil bruge til at
sunkronisere min kalender med, og sende filer med, men der får jeg samme
besked

Er der nogen der kan hjælpe mig, så vil jeg blive meget glad.

Software i tlf er R2AE033 hvis det skal bruges

På forhånd mange tak

Nismo

Fra : Anders

Dato : 15-03-05 08:56

Til Nismo.

Det kan være din Acer BT dongle ikkr kan 'snakke' med din telefon
(understøtter den).

/Anders

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Nismo

Dato : 15-03-05 17:29

Har set på flere hjemmesider at den bliver brugt med SE k700i.
Og andre mobiltlf, kan slet ikke finde min.

Nismo

Fra : Anders

Dato : 15-03-05 18:26

Har du husket at parre enhederne med hinanden ?

Fra : Nismo

Dato : 15-03-05 19:31

Hvad tænker du på, at parre enhederne med hinanden ?

Min computer kan ikke finde tlf, og hvis min tlf. overhovedet finder noget
er det "Ukendt" og hvis jeg prøver at forbinde til den, skriver tlf., at
"Bluetooth forbindelsen mislykkedes".

Fra : Anders

Dato : 15-03-05 22:19

ave enhederne til at snakke sammen, så er du nød til at parre
dem....

Fra : Nismo

Dato : 16-03-05 16:59

Ja de skal søge og finde hinanden ikke, det er det du mener ikke ?

Fra : Anders

Dato : 17-03-05 08:26

jeps

Fra : Nismo

Dato : 17-03-05 16:13

Det er når jeg forsøger dette, at jeg på mobilen kun finder ukendt, og
forsøger jeg at forbinde til den, skriver mobilen "Bluetooth forbindelse
mislykkedes" og min computer kan overhovedet ikke finde moblien.

Fra : Anders

Dato : 17-03-05 18:38

oftwaren 100% og geninstaller den igen.
Problemet kan skyldes SP2 (Service Pack 2) - hvor Windows XP ikke kan finde
BT dongle efter opdatering.

Skriv til mig via Messenger - er på nu
- anforst@hotmail.com