Dyrlæger! :-/
Fra : Søren LH

Dato : 14-03-05 19:37

Holly har gnasket i sine poter hele vinteren. Var i fredags inde i Tåstrup
Dyrehandel og høre om de havde noget B-combin, som dyrlægen havde sagt jeg
skulle prøve. Damen frarådede dette uden et nøjere studie af hvad hunden
måtte mangle, og nævnte i øvrigt at allergisymptomer fremmes af fugtighed.
Jeg tænkte lidt over det med fugtigheden, og faktisk var det noget jeg kunne
gøre noget ved, for Holly får ofte et "undervognsskyl" når hun har været ude
her i den fugtige tid. Nu har det jo ikke været så fugtigt de sidste dage,
så det var let at stoppe med skylningen. Resultat: Holly er holdt op med at
gnaske poter . Utroligt at man skal have dyrehandleren til at fortælle
den slags, hvor dyrlægen har givet op :-/

Sparet (indtil videre): Et større projekt til tusindvis af kroner med
behandling mod allergi .

Skulle lige have luft

Mvh
Søren

Fra : fam. Ager

Dato : 14-03-05 19:48

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at fortælle den slags, hvor dyrlægen har givet op :-/
>
> Sparet (indtil videre): Et større projekt til tusindvis af kroner med

-------------------------------

det er ofte godt at se på sagen med andre øjne!, nogle ting synes pludselig
så indlysende!

mvh. marie

Fra : qfha

Dato : 15-03-05 06:59

"Søren LH" skrev d. 14-03-05 19:37 dette indlæg :
> [...]
> den slags, hvor dyrlægen har givet op :-/
>
> Sparet (indtil videre): Et større projekt til tusindvis af kroner med

Endnu en god lektion i emnet, dyrlæger. Vi må da snart blive
klogere!!!!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Tina

Dato : 17-03-05 14:44

> Endnu en god lektion i emnet, dyrlæger. Vi må da snart blive
> klogere!!!!!!

Vil da også lige give mit besyv med i denne tråd. Godtnok ang min højt
elskede norske skovkat. Han blev for 7 år siden ramt af en bil, fik et blåt
øje, en blodtud, + han kunne ikke gå.
Jeg tog til dyrlægen for at se om de kunne gøre noget for ham, men svaret
var nej det eneste de kunne gøre var at aflive ham, han havde brækket
bækkenet og ville aldrig komme til at gå igen. (konstaterede de uden et
røngten billede)

DET kunne jeg bare ikke bære, og jeg kunne slet ikke gøre det, så jeg
nægtede og fik nogle smertestillende og noget pencilin med jeg skulle give
ham, for at lette hans smerter.
efter en uges tid begyndte han så småt at gå rundt, og kort tid efter da
hævelsen og slaget var væk fejlede han ingenting.
Hvor er jeg glad for at jeg ikke lyttede til dem. Holger er idag 10 år og
lever i bedste velgående.

Bare endnu et eksempel på dyrlæger

Tina