Hotel i Paris, men hvor?
Fra : Anders Christensen

Dato : 13-03-05 21:17

Hej NG,

Jeg overvejer at invitere kæresten til Paris en forlænget weekend, men
har ingen anelse om hvor der er godt at bo. Hotellet skulle gerne være
billigt, ligge det rigtige sted og have en rimelig kvalitet... Nogen der
har gode/dårlige erfaringer om konkrete hoteller eller områder?

På forhånd tak!

../Anders.

Fra : Bent

Dato : 13-03-05 21:53

> [...]
> billigt, ligge det rigtige sted og have en rimelig kvalitet... Nogen der
> har gode/dårlige erfaringer om konkrete hoteller eller områder?

Hotel D. Laveyron midt i Paris tager for de billigste dobbelt værelser
ca 35 Euro, bad på gangen osv, men har Dansk personale og er meget Centralt
placeret, tæt på Seinen, 5 min gang fra metro/banegård
Gare de Lyon, så kan det næsten ikke gøres billigere, ca 135 kr pr person !!

Bent M

Fra : Søren Blom

Dato : 13-03-05 23:56

"Bent" <bom@skovparknet.dk> skrev

> [...]
> Centralt placeret, tæt på Seinen, 5 min gang fra metro/banegård
> Gare de Lyon, så kan det næsten ikke gøres billigere, ca 135 kr pr person

Hotellet har 7-9-13 ikke længere dansk personale, da det er blevet solgt,
men kan nu varmt anbefale stedet alligevel. Der skal bestilles værelse i
rigtig god tid, da det tit og ofte er bookede langt ud i fremtiden.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Peter Jensen

Dato : 14-03-05 08:07

Bestil på www.hotels.com - jo senere jo billigere, så man skal have is i
maven. Tilgengæld kan man så også få nogle fede værelser til næsten igen
penge

Fra : Bent

Dato : 14-03-05 15:58

> [...]
> men kan nu varmt anbefale stedet alligevel. Der skal bestilles værelse i
> rigtig god tid, da det tit og ofte er bookede langt ud i fremtiden.

Hej Søren.

det er nu ikke helt rigtigt, det er rigtigt det er solgt, men personalet
skulle følge med ! Jeg har selv lige talt med Hardy på Hotellet for et par
dage siden og bestilt til os selv, og han er jo Dansk og daglig leder af
hotellet, det er et udmærket Hotel og vel noget af det billigste man finder
dernede, har selv boet der 14 gange, til Maj bliver det 15 gange :))

Mvh Bent M

Fra : Søren Blom

Dato : 14-03-05 16:41

> [...]
> hotellet, det er et udmærket Hotel og vel noget af det billigste man
> finder dernede, har selv boet der 14 gange, til Maj bliver det 15 gange

ok, der kan man bare se, var ikke klar over at personalet stadig var de
samme på hotellet.

Fra : Alice M

Dato : 14-03-05 15:49

"Anders Christensen" <andersc1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> billigt, ligge det rigtige sted og have en rimelig kvalitet... Nogen der
> har gode/dårlige erfaringer om konkrete hoteller eller områder?

Min kæreste og jeg var i Paris midt i februar.
Vi boede på følgende hotel http://www.hotel-touring.fr/ som vi synes var
udmærket.
Vi bookede hotellet gennem MyTravel (Spies) og priser var der lidt lavere
end hvis vi bookede direkte på hotellet.

Alice M

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-03-05 16:48

Alice M skrev:

>http://www.hotel-touring.fr/

Erreur
Désolé, le service que vous avez demandé est indisponible pour le
moment.
Nous mettons tout en ½uvre pour corriger ce problème.
Merci de réessayer ultérieurement

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Alice M

Dato : 14-03-05 16:51

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> Merci de réessayer ultérieurement
>
> --
> hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)

Peter

Jeg forstår ikke dit franke, men det giver altså ikke noget error her..
desværre...

http://www.hotel-touring.fr/

Alice M.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Thomas

Dato : 18-03-05 10:14

vi var af sted sidste år i paris og efter en længere undersøgelse så var det
langt billigst at bestille biletten gennem des rejseburo og flyve med sas.

vi boede på et lille hotel ved Moulin rouge, meget tæt på metroen som du med
stor fordel kan bruge til at komme rundt i hele paris med.

hotellet hed
Tryp Blanche Fontaine
34, rue Fontaine

http://www.dsb.dk/servlet/Satellite?pagename=Millenium/Page/Indholdsside_med_sidemenu_og_introindhold&c=Page&cid=1002716363210&aid=1063283429751&a=Destination&p=Destination&pid=1063283429751&sa=Destination&said=1063283429751&f1=DESDET-TRA-HOTEL&f2=DESDETTRA-FLY&kategori=DESDET-TRA-HOTEL

Det ligger lidt i en baggård, men det gør så at du ikke oplever nogen som
helst trafikstøj fra paris´s store bilpark.

det ligger også så centralt at man sagtens kan gå til eifeltårnet eller lign
og så tage en taxa hjem

Husk at invitere kæresten på en kanalrundfart

thomas