Boghandel i London?
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 12-03-05 22:41

Nogen der kender en stor boghandel i London med et bredt udvalg? Gerne alá
Borders og Barnes & Noble i USA..

På forhånd tak!

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Jørgen

Dato : 13-03-05 11:32

Der er masser af boghandlere i London.

Mange af dem er koncentreret omkring den lille gade Denmark Street og
Charring Cross Road . Der ligger også den fysiske afdeling af Blackwell, som
er en udemærket boghandel. De har også stor internet boghandel
http://bookshop.blackwell.com Ellers er der flere store kæder på bl.a.
Oxford street.

Min egen favorit er en boghandel på Oxford Street 530 næsten nede ved Marble
Arch. der hedder British Bookshop, og udmærker sig ved at have en masse
nedsatte bøger.

Genneralt synes jeg dog at det er nemmere at finde bøgerne på nettet, ofte
også til de bedste priser. Og portoen for at få bøgerne sendt hjem til
Danmark er ofte ganske beskedne. Kunsten er så at finde en boghandel, som
ikke sælger så meget til Danmark, så man ikke skal betale den dyre danske
moms på 25 %.

Hilsen Jørgen

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 14-03-05 08:26

"Jørgen" <jr@ravn.net> wrote in

> Der er masser af boghandlere i London.

Tak for forslagene - dem tager jeg med derover!

> Genneralt synes jeg dog at det er nemmere at finde bøgerne på nettet,
> ofte også til de bedste priser.

Jeg er enig, men nogle gange så finder man noget i en butik som man aldrig
ville have tænkt over at søge efter på nettet

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-05 17:50

I Charing Cross Road ligger også den store Foyles: www.foyles.co.uk

Ann

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 15-03-05 20:12

"Brumleby Post" <brumleby(snabel-a)mail.dk> wrote in news:4235c0ca$0$305
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> I Charing Cross Road ligger også den store Foyles: www.foyles.co.uk

Tak for forslaget!