Ridder af den gode konversation=A.Hitler
Fra : Bo Warming

Dato : 12-03-05 21:15

Ridder af den gode konversation=A.Hitler

Untergang-filmen er baseret på dagbog fra Hitlers sekretær, hvor står bl.a.

>Hun(Eva Braun, Hitlers kæreste) hadede tykke kvinder og var meget stolt af,
>at hun selv havde en slank figur. Det drillede Føreren hende med

,,Da jeg mødte dig, var di så dejlig rund og buttet, og nu er du ligefrem
mager. Og så siger kvinderne altid, at de gør noget ud af sig selv for
mandens skyld, og alligevel gør de alt for at mod arbejde hans smag. De
påstår, at de ofrer sig, for at manden skal synes om dem, og underkaster sig
ene og alene moden. Det er den eneste og stærkeste magt. Og kønsfællerne er
det eneste publikum, der har noget at skulle have sagt. Alle kvinder tænker
kun på, hvordan de kan gøre deres veninder misundelig.``

Og selv om Eva protesterede kraftigt, indrømmede hun dog, at hun for alt i
verden ikke ville blive tykkere.<

Dette skriver Traudl Junge, sekretær for føreren i hans sidste år, som
gennem hele bogen er betaget og beundrende, for i Førerbunkeren Wolfskanse
og siden i Berlin var Hitler en ukritisabel arbejdsgiver, som det kvindelige
personale så op til og beundrede pga hans vid og konversations-dyder - en
ridder af takt og tone og gode vennesæle middagsbord-manerer.

Fordi denne bog blev bestseller i Tyskland og har genskabt stor sympati for
Hitler som en statsleder, der burde respekteres på linie med Bismarck (som
der er statuer af overalt), så måtte godhedsindustrien i vort tyske
broderland producere denne epokegørende ny film "Der Untergang", der
neddæmpet og dog ærligt bruger 5 % af helaften-spilletiden på MENNESKET, der
plaget af sygdom og nederlag begår selvmord.

Det var efter et morderisk attentat imod ham (enorme dynamitmængder i hans
taske ved et møde) at han fik hænderryste-lidelsen Parkinson Syndrom,
vurderes det af fagfolk.

Det er sensationelt, at der for første gang i en establishment-film om
Hitler er blevet antydet, at han ikke var 100% monster.

Det er skridt i den rigtige retning.

At så de 95% af filmen er ulækker historieforfalskende socialporno og
voldsporno, og overdriver grusomheder og antyder sindsyge, er forventeligt
og i tråd med de mange hundrede holocaust-film (Pianisten, Schindlers List
mm) , der ligeledes udplukker atypiske øjenvidneberetninger og gør en fjer
til 5 høns.

Fra : Kim2000

Dato : 12-03-05 22:34

> Det var efter et morderisk attentat imod ham (enorme dynamitmængder i
hans
> taske ved et møde) at han fik hænderryste-lidelsen Parkinson Syndrom,
> vurderes det af fagfolk.

Sig mig har du ikke lige i et tidligere indlæg hævdet han ikke led af
det???

mvh
Kim

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-03-05 04:18

Kim2000 wrote:

> Sig mig har du ikke lige i et tidligere indlæg hævdet han ikke led af
> det???

Totalt typizk dig dérz at hænge dig i detaljer!

/David

Fra : Bo Warming

Dato : 13-03-05 07:51

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Totalt typizk dig dérz at hænge dig i detaljer!

Jeg skrev at KUN EEN ubekræftet kilde hævder at noget af hans stressede og
galskabslignende adfærd i de sidste 12 dage kan forklares ved denne
rystesyge, som filmen gør til fact

Min pointe er at HVIS der er noget om det, og HVIS bombattentatet 20 juli 40
ikke var fupnummer men reelt, så kan nervøs rysten forklares ved granatchok

Tage Voss har velunderbygget teori om at 20.7-bombe var mediestunt hvorved
en spirende sammensværgelse og kup undgåedes.

Ingen besindig amatørhistoriker som fx Voss og jeg siger skråsikkert at
noget er sandt. Men sandsynlighed taler IKKE for 6 mio gasninger.Læs _in
context_, vær musikalsk, koncentrer dig om de store linier - som er at det
eneste vi ved er at vi intet ved og man skal tvivle om alt.

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 13-03-05 12:51

> [...]
> gasninger.Læs _in context_, vær musikalsk, koncentrer dig om de store
> linier - som er at det eneste vi ved er at vi intet ved og man skal

"Tvivl" om Holocaust bliver ikke mere sympatisk af at man kalder sig
amatørhistoriker.

Det er en velkendt strategi fra Holocaust-benægteres side at så tvivl om
nazisternes folkedrab under foregivelse af at det bare drejer sig om en
"sund skepsis", søgen efter den egentlige sandhed osv.

Men når man se nærmere efter er det tydeligt, at der ikke tale om
frisind og sund skepsis, men om en veltilrettelagt retorisk strategi.

Se Mikkel Anderssons kronik: http://holocaust-info.dk/old/pol250100.htm

Mikkel

Fra : Bo Warming

Dato : 13-03-05 13:32

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> wrote in message

> "Tvivl" om Holocaust bliver ikke mere sympatisk af at man kalder sig
> amatørhistoriker.

At man er amatør betyder drives af KÆRLIGHED TIL SANDHED, dvs at man ikke er
prostitueret, betalt lejesoldat med lav etik og styret af hvad magthverne
finder politisk korrekt propaganda

Der kan aldrig være kritisabel etik i. at man afvejer sandsynlighed
anderledes end den kompakte majoritet

DK. VIDENSKAB er om verificerbare facts.

Når kemi vedr jern i mursten, der burde være berlinerblåt-analyserbar, MEN
_ikke_ har de nødvendige mur og nagelfaste kriterier for ZyklonB-brug, og
når øjenvidner er forudindtagede og selvmodsigende og aldrig tilladt
krydseksamineret upartisk, så bør ingen videnskabsmand tro på gaskamre

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 13-03-05 14:29

> [...]
> ZyklonB-brug, og når øjenvidner er forudindtagede og selvmodsigende
> og aldrig tilladt krydseksamineret upartisk, så bør ingen

Der skulle altså ikke mere end ét indlæg til før du bekendte kulør og
din "sunde 'tvivl på alt'-skepsis" blev til benægtelse.

Det var flot, at du kunne give så strålende et bevis på min påstand.

Dermed turde det også være indlysende, hvorfor jeg ikke har tænkt mig at
begynde at diskutere gaskammer-mursten med dig.

Mikkel

Fra : Bo Warming

Dato : 14-03-05 02:22

> [...]
>
> Dermed turde det også være indlysende, hvorfor jeg ikke har tænkt mig at
> begynde at diskutere gaskammer-mursten med dig.

Benægtelse ligger ikke i nogen af mine indlæg - men for at anskueliggøre
grund til tvivl, fremføres hvor stærk en sag djævelens advokat har.

At du ikke tær diskutere videnskabeligt om hvor svage - eller evt stærke -
beviser på gaskamre er, viser at TVIVLENS NÅDEGAVE SOM HAR SKABT VESTENS
CIVILISATION er gået dig forbi

Fra : Mikkel Foldmann

Dato : 13-03-05 19:23

On Sun, 13 Mar 2005 13:31:31 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

(-)
>DK. VIDENSKAB er om verificerbare facts.

Så du dropper fremover alle brainstorm-løgne og poster kun
verificerbare facts? Det ville da være en glædelig ændring.

--

Mikkel

Fra : Bo Warming

Dato : 14-03-05 02:33

"Mikkel Foldmann" <f-o-l-d@m-a-n-n.dk> wrote in message
> [...]
>
> Så du dropper fremover alle brainstorm-løgne og poster kun
> verificerbare facts? Det ville da være en glædelig ændring.

Når du og dine mange medkæmpere er totalt uden verificerbare facts og altid
glemmer at dokumentere hvad du har lovet dokumentation om, fx vindhastighed
svarende til smestorm, så sker konstruktiv brainstorming ved at teorier
lægges frem og det vises hvor god en sag revisionismen ser ud til at have.
Der er mange veje til sandhed

Fra : Mikkel Foldmann

Dato : 14-03-05 22:44

On Mon, 14 Mar 2005 02:33:10 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

(-)

>Når du og dine mange medkæmpere er totalt uden verificerbare facts og altid
>glemmer at dokumentere hvad du har lovet dokumentation om,

Men du mener altså seiøst at det skal gælde alle andre end dig?

Hvorfor denne syge dobbeltmoral?

--

Mikkel

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 13-03-05 20:06

"Bo Warming" skrev i en meddelelse

> når øjenvidner er forudindtagede og selvmodsigende og >aldrig tilladt
> krydseksamineret upartisk, så bør ingen videnskabsmand tro på gaskamre

http://www.fatherryan.org/holocaust/workcamp/Glasses.gif

Hvis var de ?
hvorfor ligger de der ?
hvad så øjnene gennem tårene uden dem ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 14-03-05 02:29

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in message

> http://www.fatherryan.org/holocaust/workcamp/Glasses.gif
>
> Hvis var de ?
> hvorfor ligger de der ?
> hvad så øjnene gennem tårene uden dem ?

Du viser foto af nogle briller. Er du sikker på at de er fra omkomne jøder i
Auschwitz?
Er der ført en retssag med retpleje-garantier for begge parter, der har
bevist sådan.?

Jo, der var meget genbrug i Neuropa og Japan (og UK) , der ikke havde adgang
til råstoffer og hvor statslige initiativer viste vejen mht det fri markeds
fornuftige genbrug af afdødes hår, briller, sko osv.

Når der ikke var vigtig krigsindustrielt arbejde til kz-fanger drog nogle ud
til landbyer og indkøbte billigt briller og sko der ikke passede i størrelse
og solgte nogle der passede til passende højere pris. De tyfusdøde fangers
hår var egnet madrasfyld - why not?

Også i DK var genbrug sat i system af staten - lastbiler kørte rundt og
købte og solgte hvad var mangelvare. Det beviser ikke gasning i Danmark,
hvis fotografiet af briller var optaget ved sådant DK-projekt

Fra : Kim Schulz

Dato : 14-03-05 15:22

[snip]
[snip]
> Du viser foto af nogle briller. Er du sikker på at de er fra
omkomne
> jøder i Auschwitz?

kan du bevise de ikke er? Som altid med dine "diskussioner" så kommer du
med påstande og ingen argumentation. Du bliver angreb som forsvar og
hver gang der argumenteres mod dine angreb så kommer der nye modangreb i
stedet for reelle svar. Dette er en kendt metode som ofte bruges i
politik... senest så vi den brugt i stor stil af Anders Fogh i panel
debatterne med Lykketoft hvor hans mest brugte argument var at Lykketoft
bare kom med angreb og negativitet i stedet for at komme frem med
Soc.Dem's egen politik. Hr. Fogh brugte her samme "taktik" som du gør,
hvor der hver gang reel (mod)argumentation kom på banen så blev det
fejet væk med tåbelige udsagn om at Soc.Dem. bare var negative og ikke
kom med egne ting. På samme måde som når nogen argumenterer over for
dig, og du så bare klipper argumenter væk, kun svarer på dele af de
indlæg der kommer eller kommer med et modangreb i en helt tredje
retning. Bagefter proklamerer du at du endnu engang har vundet
diskussionen og at du har gjort sådanne i 10+ år. Som jeg ser det så har
du flittigt ødelagt en ellers udemærket diskussion med mangel på
argumentation og tåbelige angreb frem for at gøre det alle andre gør -
nemlig ser på det videnskablige i det, bruge reelle argumenter og
forholder sig til de kilder som bruges i argumentationen ud fra et
samlet syn på hvem der normalt har ret og uret inde for et givent emne.

> Er der ført en retssag med retpleje-garantier for begge parter, der
> har bevist sådan.?

Ja sikkert! har du bevis for det modsatte?

> Jo, der var meget genbrug i Neuropa og Japan (og UK) , der ikke havde
> adgang til råstoffer og hvor statslige initiativer viste vejen mht
> det fri markeds fornuftige genbrug af afdødes hår, briller, sko osv.

Du glemte knogler til sæbe og andet. Sjovt at disse ting kom fra nogle
"råstof-kilder" som var afgrænset til ganske små områder. Sjovt at netop
_så_ mange døde inde for så små områder inde for meget kort tid.

> [...]
> pris.

De tyfusdøde fangers hår var egnet madrasfyld - why not?

Tjaa måske fordi tyfus er yderst smittende og ganske givet ville være en
slem ting at have i sin seng. Havde døden haft en mindre "naturlig"
årsag ja så var det da smart nok at udnytte resourcerne.

> [...]
> og købte og solgte hvad var mangelvare. Det beviser ikke gasning i
> Danmark, hvis fotografiet af briller var optaget ved sådant

har du bevis på at der foregik brilleindsamling i dette omfang i danmark
eller for den sags skyld indsamling af andet end fødevarer/olie/benzin..
i danmark? eller er dette blot endnu et af dine mangelfulde argumenter
mod billedet?

FUT: dk.videnskab

--
Kim Schulz