Update
Fra : Knud Haugmark

Dato : 12-03-05 20:30

Jeg har importeret en database, men desværre gik noget galt, så <a href
blev
til <ahref.
Jeg kunne tænke mig at ændre det i myadm, men hvad skal jeg skrive?
Altså enj simpel søg/erstat funktion...

Tak for hjælp

Knud

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 12-03-05 20:52

On Sat, 12 Mar 2005 20:29:31 +0100, "Knud Haugmark"
<haugmark@webspeed.dk> wrote:

>Jeg har importeret en database, men desværre gik noget galt, så <a href
>blev
>til <ahref.
>Jeg kunne tænke mig at ændre det i myadm, men hvad skal jeg skrive?

Det er vist mere et SQL-spørgsmål, end det er et PHP-spørgsmål...

UPDATE tabel SET felt = REPLACE(felt,'<ahref','<a href')

--
- Peter Brodersen

Fra : Knud Haugmark

Dato : 12-03-05 22:10

vældig effektivt...mange tak til Peter Brodersen.