Ålborg amt
Fra : nesloelo[nospam]

Dato : 11-03-05 15:18

Hej. Jeg er newbie mht. slægtsforskning og er allerede løbet ind i
sogneproblem. Under Ålborg amt skulle der være Hørby sogn, Hostrupshuse,
men det fremgår ikke af AO under sogne.

Fra : Torben Frederiksen

Dato : 11-03-05 15:41

Hej

Under Aalborg Amt er det kun Fleskum Herred der er med endnu.

Hørby sogn er under Hindsted Herred.

--

Hilsen
Torben Frederiksen

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 11-03-05 15:59

> [...]
> Hej. Jeg er newbie mht. slægtsforskning og er allerede løbet ind i
> sogneproblem. Under Ålborg amt skulle der være Hørby sogn, Hostrupshuse,

Det er efter al sandsynlighed fordi AO-projektet langt fra er færdigt endnu,
så indtil målet nås (i 2007 mener jeg at huske) må de endnu manglende sogne
søges på "gammedags" maner.

For Ålborg er det vist kun Fleskum herred der allerede er tilgængelig på AO
og Hørby Sogn ligger i Hindsted Herred.

Men det kunne jo være nogen her havde adgang til de oplysninger du søger, så
oplys gruppen om alt det du ved - så kan nogen måske supplere.

--
Poul Erik Jensen - www.genealog.dk - www.skolekammeraten.dk
Emnelinien må tilføjes [1234] ved direkte svar for at passere spamcheck.